panelovn Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Hei alle sammen.. ønsker å lage en tråd om ny bilen min! har kjøpt meg en Mazda 323 1.6i GT `86 bf. har bilder men vet ikke hvordan man legger dem ut så hvis det er noen som ønsker å gjøre det for meg så rop hurra! bilen er nylakkert Porsche indish rot og er meget pen utvendig og innvendig! fargen ligner litt på den originale røde men er en del skarpere! bilen er egentlig helt strøken men jeg har lagt hardvoks på hele bilen og byttet noen pærer! thats it! ønsker ikke å style noe særlig siden jeg synes bilen er meget pen nå! men noen nye baklys hadde kansje vært skøy! en ting jeg lurer på er motoreffekten!! er det 105 hk eller 80++hk??? noen plasser står det 105 mens andre plasser står det 86hk og 82 hk! tolerance data og mekonomen sier 105hk! men jeg synes ikke bilen går bra nok til å ha 105 hk egentlig! motoren er en 1.6i elektronisk insprutet sak (nippon denso) kan denne chippes? ellers noen kommetarer? men hjelp meg med å få lagt ut bilder! Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 http://img.photobucket.com/albums/v209/panelovn/606463-bilde2-mazda2.jpg http://img.photobucket.com/albums/v209/panelovn/606463-bilde1-mazda1.jpg her er noen bilder Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 ingen som har noe å si?? det var et slapt forum her jah.. Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Det er 105 hk på denne bilen. Din så fin ut! Er litt interessert i denne bilen selv (GT);) Føles den sterk ut? Er jo en kvikk liten bil, er det ikke? Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 ja.. joda! kvikk er den! på 950 kg så blir det fort kvikt! kjørte fra en celica 156hk maskin på julaften:) men jeg hadde en golf 1 gti før med 112hk på 850 kg og den var mye mye raskere Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Er det en 1.6GTi så er det 105hk. Grei bil det, har en slik selv , men der er under ombygning til 1.6Doch turbo isteden. *S* Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 ja det kan jeg tenke meg blir en artig sak! men ok.. så er det 105 hk! kan den chippes?? eksosanlegget er meget underdimensjonert så der tror jeg det også er en del å hente..! noen som leverer komplett eksos?? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg