Arosa 1.0L Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Hvor store felger får men plass til på en standard Arosa? Jeg tenkte på 15" med 195/45/15 dekk, blir dette for "pinglete" eller er det ganske passe? Senking og/eller bytting til stivere dempere er temmelig utelukket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Hi Hi... Når jeg kjøpte min sa forhandleren at jeg ikkfikk plass til mer enn 185/55-14.. 195/45-15 går fint... 205/40-16 går også til nød... jeg skal ha på 205/40-17 Har 205/40-16 til salgs.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 På en sånn liten bil ser det mye bedre ut hvis du velger felger som har eker som går hele veien ut til felgkanten. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Arosa 1.0L Hvor store felger får men plass til på en standard Arosa? Jeg tenkte på 15" med 195/45/15 dekk, blir dette for "pinglete" eller er det ganske passe? Senking og/eller bytting til stivere dempere er temmelig utelukket. Du har vel ikke tifeldigvis 16" felgene også til salgs? Jeg tenkte egentlig på felger sm så noe liknende slik ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Jeg har jo det også :-) Toora 940 felger med nesten helt nye Yokohama Parada 205/40-16.... Du kan jo se på de en dag det passer sånn. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Arosa 1.0L Hvor store felger får men plass til på en standard Arosa? Jeg tenkte på 15" med 195/45/15 dekk, blir dette for "pinglete" eller er det ganske passe? Senking og/eller bytting til stivere dempere er temmelig utelukket. uten senking så vil det neppe se bra ut med noe etter min mening.... men helt opp til 195/205/40/17 vi gå på med rett innpress Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Hvor mye i inpress bør det bære med 205/40-17 da ? Det er vel 35mm som er org. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by nitewlkr uten senking så vil det neppe se bra ut med noe etter min mening.... men helt opp til 195/205/40/17 vi gå på med rett innpress 17" går bra altså? Uten at dekket vil skrape oppi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Kan jeg ikke tenke meg :D Frem med vinkelsliperen og lage nye hjulbuer for min del... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Nå begynner jo våren å komme så det er snart på tide med sommerhjula. Med tanke på at mitt bilbudsjett har blitt noe dominert av bilstereo så ser det ikke ut som om det blir så altfor mye penger tilovers til felger + dekk. Evt ikke før slutten av april (lønning), men jeg har jo master card, hm.... Uansett, jeg må jo ha nye felger, og da står valget mellom to forskjellige sett (kommer litt ann på pris og cashbeholdningen selvfølgelig): 1. 15" med 195/50/R15 dekk 4 stk for 4000kr, de observante kan jo gjette seg til hvem som har dette tilbudet. Men spørsmålet er vel, vil jeg få plass til 195/50/15? Vet at det ikke vil se helt "rått ut" med 15", men det er ikke min skyld, det er lommebokas skyld! 2. Det andre alternativet er jo denne hyggelige Mr. Engen sine "gamle" sommerfelger 16" + dekk 215/40, hvor mye skal du ha for disse 4, når evt skal du sette på de 18" du snakket om? Som sagt jeg har ikke noe stress med å få sommerfelger/dekk, ihvertfall en måned til hvis jeg ikke drar "mast'ern"... Så hva tror du Lars (regner med at du er den eneste som kommer til å svare her ;-) 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Du skal ha på 16" du Erik. Det sitter nesten helt nye Yokohjama Parada 205/40-16 på de felgene nå.. de er skit dyre og bra.. vi blir nok enige om noe tenker jeg. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Du skal ha på 16" du Erik. Det sitter nesten helt nye Yokohjama Parada 205/40-16 på de felgene nå.. de er skit dyre og bra.. vi blir nok enige om noe tenker jeg. Dette høres (som nesten alt du sier) overlegent ut! EDIT: regner med at det ikke var de du hadde på bilen da du ødela bakdemperen(e)? Har selv hatt en fin opplevelse en gang som omhandlet et enormt hull i veien, mørk vei og noe høy hastighet. Det resulterte i en stor fin og flott bulk i felgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg