Chgr Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Noen som vet hvordan jeg demonterer nålene i speedometeret. Er litt redd for å ødelegge de så er det noen som har noe erfaring? er de bare å dra rett ut eller? (mener nålen som viser vilken fart du kjører i) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Bruk ett pinsett å vipp dem av, eller skru dem av, de sitter ganske hardt fast Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chgr Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Er det noen som har en mer nøyaktig beskrivelse av vordan jeg demonterer de.. de sitter godt fast. Er det Noen trikks om vordan jeg gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by Chgr Er det noen som har en mer nøyaktig beskrivelse av vordan jeg demonterer de.. de sitter godt fast. Er det Noen trikks om vordan jeg gjør det? Sjekk prosjekt linken min under her, i bånn på første sida.. gjorde det samma for ikke så lenge siden.. Brukte en gaffel, og bikka de av.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chgr Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Det var vist bare å vippe den opp. Brukte to gafler og knipset den av. Takker for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg