Gå til innhold

Kan denne annonsen være seriøs?

Ranger emnet

Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

AutoDB

Det er like før jeg dropper ut av skolen og pantsetter huset til gamlingene; det er et eller annet med denne bilen som får hjertet mitt til å slå fortere samt gir meg en sånn varm, lodden følelse inni meg. Jeg ser 1000 ganger styggere og muligens (antakeligvis) mer herjede 325'er til 40000 kroner mere enn denne. Kan denne annonsen være for god til å være sann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Jeg tror han kun er realistisk og i virkelig pengeknipe

Korrekt.. Dette er en realistisk pris på en slik bil.. Disse er overprisa til de grader.. Når jeg så etter bil skulle jeg ha en Coupe 325, men da var det bare 20-30000 ekstra for en Cab, så da slo jeg til på det istedet..

Ellers, pen bil dette.. Kjøp Øyvind.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan ta Audi A6/100 avant i byte" <-- Tipper han skal få famile jeg ;)

Uansett så var det vel en del små ting med 91 mod (da den var dn første E36).. Uten at jeg er noe bmw geni så stemmer vel det ?

Den var iallefall ikke overpriset slik som mesteparten av biler generelt er... Ser grei ut på annonsen.... Fort gjort å finne ut om selger er like seriøs som annonsen...

Lykke til....

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

.... samt gir meg en sånn varm, lodden følelse inni meg.

Slutt å tygg på kanarifuglen,så... :D:D:D

Go buy,Øyvind. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

AutoDB

Det er like før jeg dropper ut av skolen og pantsetter huset til gamlingene; det er et eller annet med denne bilen som får hjertet mitt til å slå fortere samt gir meg en sånn varm, lodden følelse inni meg. Jeg ser 1000 ganger styggere og muligens (antakeligvis) mer herjede 325'er til 40000 kroner mere enn denne. Kan denne annonsen være for god til å være sann?

Jeg synest ikke det var så spesielt billig..

De pleier ligge på det prisnivået der bilen selges (Karmøy)

Jeg prøvekjørte faktisk en 325 i for et halvt år siden (e36) som de skulle ha 65000kr for..

Her er en enda billigere:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=538496

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke en eneste heftelse på den grønne der, men vil ikke våge meg til å plage folk (ringe) siden jeg desverre ikke har mulighet i det hele tatt til å faktisk kjøpe den (med mindre jeg hiver skolen på havet og begynner å jobber øyeblikkelig). Og den siste der var jo automat, noe som automatisk gjør bilen verdiløs i mine øyne. Lumske kjøremaskiner skal man gire selv - familietransport og rene dragracemaskiner er etter min smak det eneste som kan forbannes med Invalidegir. Denne siste så jo også forferdelig trist og lei ut på bildene; den ga ingen øyeblikkelig "jeg bare MÅÅÅ eie den der!"-følelse hos meg som den første der. Smak og behag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selges grunnet familie forøkelsa Ring for mer info.

PS:selges for 85000 som den står dvs: må ha nye bremse skiver foran / liten bung i panser

Kan ta Audi A6/100 avant i byte

Grei pris det for bilen, det så ut som den var tatt godt vare på. Synd at folk skal ha så mye for de slitne ihelkjørte BMW`ene sine. Minner meg litt om tilbudet jeg fikk, en 316 E36 1992 med 160k på telleren, strøken utenom bulk i grill og måtte bytte to låser p.g.a innbrudd, ellers så var den hel og pen. skulle få den for 27 000;- med

to sett dekk på felg!

Synd den ble solgt rett etter jeg sa jeg skulle ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider