Gå til innhold

Deler til Vectra B selges!

Ranger emnet

mANlAC

Anbefalte innlegg

Originally posted by cmist

Hvem er det som selger slike lambodører da? Linker vet du...

Oj,sorry:rolleyes: Her f.eks: http://www.lsd-doors.de, mener det var der jeg spurte om dem hadde fått kit til Vectra b....For det står ikke i lista...Slike kit har kommet til de fleste biler nå.. Om 1-2år så er det helt "vanlig" på biltreff...bare vent :D Synes det hadde vært litt kult å være "en av de første" liksom....:D :D :D

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mihkku

Tja tjo... Dyrt det. 150.000 SEK er utrulig mye i og med at stylede 99mod går for 100.000 SEK. Har en kompis i Sverige med rø Vectra som er bare helt nydelig. Han skal selge sin for 100.000 SEK. Blir vel rundt 200.000 NKR hvis selges i Norge. Skal jo ha 130.000 for min.

Joa....Men den var jo sikker litt mer unik enn dem til 100.000SEK:D MEn som du sier,dyrt når den går over grensa:mad:

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som kjenner han, spurte hva han hadde gjort.

Nylakkert i blå perlemor, panseret har gjennomsiktige dekorer(pleksiglass og netting spørs hva han vil ha), suicide doors bak, AD Lexus lykter med blåtoning, selv laget spinners, flammemerke nede i frontruta, Modifisert rieger styling(Fjernet skjøter), Wings West vinge(SYYYYK vinge, vil å ha), RPM subber i stedenfor bakseter samt NOS flaste i midtkonsollen, Stoffmatter med lys og flammeemblem, innvendig lakkert i bilens farge, nydelige recaro stoler og et fint lite ratt i hvit.

Men vi må ta til hensyn at det er en god del billigere å style biler i Sverige enn i Norge. Tipper han betaler det halve av hva du skal ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var bare helt rååå....Har liggende en VELDIG lik vinge nå jeg.. :D :D :D I ekte carbon... Målet mitt er å slå den bilen iallefall....hehe...men tiden får vise:D :D Har lovet gutta å komme med bilder etterhvert;)

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mihkku

Jau, lykke til. Men du har enda felre å slå. F.eks går noen fete Vectraer i Danmark, Tyskland og England som er en del råere. Skal se om jeg ikke finner bilder.

Finn bilder da:D Morsomt å se andres biler vettu;) Legg dem opp her, eller send dem til meg på mail eller noe....

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider