2Fast4all Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Noen som har aning om hvem man kan henvende seg til i Norge for å få kjøpt/importert seg en Lexus V8?? Motor altså... ikke bil Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by 2Fast4all Noen som har aning om hvem man kan henvende seg til i Norge for å få kjøpt/importert seg en Lexus V8?? Motor altså... ikke bil Får ikke håpe at den motoren skal ned i en Volvo... Det er tross allt en Toyotamotor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Jeg vet av en som holder på å bygge lexus v8 i en sierra stasjonsvogn, kan høre med han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Hør med ham du. Om den skal nedi noe så er det isåfall en volvo ja. Vet ike om jeg skal men vil prøve å finne ut litt først før jeg bestemmer meg. Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg