Gå til innhold

Stephan`s lille Mitsubishi prosjekt.

Ranger emnet

Stephan

Anbefalte innlegg

Har en tråd om den som jeg skal slette. Ble bare rot. Her er en liten oppsummering:

Slik så den ut da jeg kjøpte kjerra. Dette er min første bil, og kjøpte den billig av min kjære mor:o Kjøpt for ca 1.5 år siden.

galant_08.jpg

Begynte seff med å bygge anlegg:) (med god hjelp)

5Captured_2004-02-29_00028.jpg

6Captured_2004-02-29_00029.jpg

Så skjedde det som absolutt ikke skulle skje, men det skjer med mange desverre, innkludert meg...

IMG_0025.jpg

IMG_0028.jpg

IMG_0029.jpg

IMG_0031.jpg

Jeg tittet over på hun som satt ved min side i ett milisekund, å da var det bråbrems foran meg... Min feil å bare faenskap.. hehe Glad ingen ble skadet. Og det er ikke jeg som er på bildet over der:D

Så ble det et helvete med bilcentrum å fram og tilbake der. Og fikk den tilbake slik med en rekvisisjon på lakkeringen:

IMG_0007.jpg

IMG_0004.jpg

Så var det bare å begynne å demontere, å gjøre klart til lakkering.

IMG_0466.jpg

IMG_0464.jpg

IMG_0465.jpg

Så ble det en sinnsyk jobb med pussing, pussing å atter pussing, og MASSE sparkel! Jeg og en kompis fikk fri bruk av et lakkverksted og gjorde allt selv..

IMG_0468.jpg

IMG_0469.jpg

IMG_0467.jpg

f26125a2.jpg

b1fe42c7.jpg

3f4c4132.jpg

652366cf.jpg

6e223deb.jpg

e68075d0.jpg

IMG_0488.jpg

IMG_0490.jpg

IMG_0492.jpg

IMG_0493.jpg

Så etter mange mange timer med strev, ble det dette.

11.jpg

5.jpg

har satt på senkesett nå, og venter på nye hvite blinkers som jeg hadde før på bildene.. Hmm.. Så langt var det jeg hadde kommet dags dato.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by KinG^KaoZ

Sweet, hva betalte du for lakkeringen? :)

Rekvisisjonen fra forsikrings selskapet var på 4000kr

La i tre lapper selv. Fikk bruke å gjøre stort sett det vi ville der, så jeg mener det var verdt det jeg:) Egenkomponert, 2 sjikts farge:) Var morro (til tider veldig frustrerende(, og lærerik prosess. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei bra den der nå. Merket meg en morsom ting. Du får ikke bestemt deg om du skal ha enten hvite eller oransje lys på bilen? ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

Blei bra den der nå. Merket meg en morsom ting. Du får ikke bestemt deg om du skal ha enten hvite eller oransje lys på bilen? ;)

Hehe.. neida... skal ha hvite, men sendte de til en kar på forumet i bytte med en gti vinge.. men så fant jeg ut at jeg ikke ville ha den vingen på lell.. så jeg går å venter på nye nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult prosjekt! Skal du ha et stuk/theme på bilen?

BTW,O/T: du har vel ikke flere bilder av jenta på krasjbilde nr2? hu med skjørtet :P :) (i rosA)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MeSs

Kult prosjekt! Skal du ha et stuk/theme på bilen?

BTW,O/T: du har vel ikke flere bilder av jenta på krasjbilde nr2? hu med skjørtet :P :) (i rosA)

MeSs

Vet ikke hvordan det utvikler seg.. Blir ganske clean med det første.. stoore felger, og kanskje litt lavere til sommeren, hvis pengene strekker til. Dette blir stort sett en stereo bil tror jeg. Finnes ingenting av "styling" eller noe til denne uansett.. Men finner vel på noe.. Hvis det var det du tenkte på da.

Hu i rosa .. hehe.. hun satt i bilen foran calibraen.. Kjenner hu ikke.. men ble fort slutt på bannskapen å ropinga når hu poppa ut av bilen å sa: "staaaaakars" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MeSs

MeSs

Din kåte jævel;) :D

Blei jævlig fin etter du lakka'n:) Blir det no styling??

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Blei jævlig fin etter du lakka'n:) Blir det no styling??

har funnet et par stylingsett faktisk... i japan tror jeg det var, for lenge siden. Pris med frakt: 35 000 bucks. + lakkering osv..

Lite aktuelt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft, artig artig!;) -Fin bil! Syns den Galanten er veldig pen. Blei bare litt nysgjerrig jeg.. Lakkerte du bilen selv også?? Nå vet jo ikke jeg hva for en kar du er da, men det er vel ikke hvem som helst som kan lakkere en bil tenkte jeg..?

Lykke til videre på prosjektet ditt! :)

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by avz

Tøft, artig artig!;) -Fin bil! Syns den Galanten er veldig pen. Blei bare litt nysgjerrig jeg.. Lakkerte du bilen selv også?? Nå vet jo ikke jeg hva for en kar du er da, men det er vel ikke hvem som helst som kan lakkere en bil tenkte jeg..?

Lykke til videre på prosjektet ditt! :)

heisann :) takktakk... Jeg er ikke lakkerer hvis du lurte på det nei:) Han kompisen min som hjalp meg har vært lakkerer før. Jeg gjorde mesteparten av pussearbeidet å småfiklingen. My buddy som gjorde selve lakkeringen:) Det ville ikke jeg ha prøvd meg på etter allt det pusse/sparkle arbeidet nei... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

har funnet et par stylingsett faktisk... i japan tror jeg det var, for lenge siden. Pris med frakt: 35 000 bucks. + lakkering osv..

Lite aktuelt.. :)

http://www.streetdesign.no/?go=styling&gr=10&kat=344

Grei side hvis du skal se på noen utgaver :)

(Finnes sikkert andre sider for det samme, men men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by al3x

http://www.streetdesign.no/?go=styling&gr=10&kat=344

Grei side hvis du skal se på noen utgaver :)

(Finnes sikkert andre sider for det samme, men men)

Flott eksempel på at det er ingen som bryr seg om årsmodellen min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider