Gå til innhold

Stephan`s lille Mitsubishi prosjekt.

Ranger emnet

Stephan

Anbefalte innlegg

Originally posted by Stephan

OI... den var pen ja:) Ser ut som han har øyelokk?! Vet hvor han har fått tak i dem? eller har han laget selv??

Øyelokkene kommer fra en Golf grillist.

Videre så er det en Skoda Octavia front, scoop fra Steinmetz (skal hvis være til Opel Vectra eller noe), skjørtene er universale og vinga vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Er ikke sikkert på hvordan det går med klubben ..

Fikk tatt noen litt bedre bilder av bilen da solen og oppholdsværet strakk til her en dag:)

Litt skitat da men...

drit i styling med det første, få deg noen store feit 17" som smyger seg inn under bilen :D

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drit i styling med det første, få deg noen store feit 17" som smyger seg inn under bilen :D

Håper jeg får råd til felger til sommeren ja.. blir førsteprioritet:)

Å muligens noen diskre skjørt for å skjule den stygge jekk kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe noen diskre sideskjørt? Spiller vel liten rolle bilmerke... må bygge om litt uansett.. bare de er lange nok... Sideskjørt som er beregnet opel calibra vet jeg er ganske så lik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe noen diskre sideskjørt? Spiller vel liten rolle bilmerke... må bygge om litt uansett.. bare de er lange nok... Sideskjørt som er beregnet opel calibra vet jeg er ganske så lik..

vet alle bruker det men, M3 skjørter.... :D

send mail til eyecandyracing.no de selger nonen "hjemmelagde" replikaer for 800,- eller om det var mindre.... 600.... ekke sikker, de er billigere og like bra.

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider