Gå til innhold

Volvo-meeting i 06? Noen som er interessert?

Ranger emnet

R-Sport

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har jeg vel klart å bli ferdig med 242'n :D så er helt klart med.. meeen glemmer det vel inna det, så det for komme en post nærmere.. :cool:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R-Sport

supert Vomaz! :D :D hvor er mest "gunstig" for din del?

for min del passer det best i nordland/trøndelag ettersom jeg bor i nordland... men kommer ann på hvilke planer man har for "samlingen"...

vi har jo ACR banen i Mo i Rana her oppe i nord :D :rolleyes:

men hold oss oppdatert om hvor det blir så får vi se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bozzo

Bane eller vanlig street? Hadde jo vært tøft å fått til med bane og stands og slikt også.. :D

Hadde vært tøft å hatt stands/et slags depot hvor folk(både publikum og tilreisende "deltagere") hadde fått sett og hørt på andre folks biler og anlegg osv.. så kunne man evt på et senere tidspunkt samme dag (hvis man ikke skulle tatt dt over to dager, evt en helg eller no) hatt banekjøring hvor man kunne fått prøvd bilene sine på bane..

Så kunne man(hvis man finner sponsorer:P) hatt premier for beste lyd-install, peneste bil osv..

Alt dette er seff ideer for å få høre hva folket der ute er intr i, så dt hadde vært greit med feedback på ideene;)

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvo242TIC

da har jeg vel klart å bli ferdig med 242'n :D så er helt klart med.. meeen glemmer det vel inna det, så det for komme en post nærmere.. :cool:

Hehe, dette er bare en tråd for å sjekke stemninga, så skal vel klare å holde liv i tråden.. prøve iaffal.. men er dt mange nok som er intr, og det er pent mulig å få til et treff med maaange volvo-folk, så skal jeg nok minne deg på dt :D

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[bHadde vært kult å møtes, lina opp volvoene osv osv.. (også kalt streetmeet?:P)

[/b]

Skal ikke slenge noe dritt, men det var en ting jeg hang meg litt opp i;)

Streetmeet? Streetmeet er vel for flere biler enn bare gamle Volvoer? :rolleyes:

Har du R-Sport vært på slike Streetmeets før? Så du bare volvoer da? Fint at dere arrangerer ett volvotreff for de volvo intereserte, men å kalle det streetmeet da!:eek:

Lykkte til med treffet.:D

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at Volvo-Power.net også har snakket om å arrangere Volvo treff i 2005! Men usikker på hvor det blir og nå! Kan jo høre med DaButcher, kanskje han vet? Han leser sikkert denne tråden og svarer meg/oss på dette! Men da må dere melde dere inn i Volvo-Power.net da! *hint hint*:D :D :D :D

Hehe men det går nok ann å komme for det! Ingen aning jeg! :rolleyes:

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HPfreak

Vet at Volvo-Power.net også har snakket om å arrangere Volvo treff i 2005! Men usikker på hvor det blir og nå! Kan jo høre med DaButcher, kanskje han vet? Han leser sikkert denne tråden og svarer meg/oss på dette! Men da må dere melde dere inn i Volvo-Power.net da! *hint hint*:D :D :D :D

Hehe men det går nok ann å komme for det! Ingen aning jeg! :rolleyes:

Hehe.. hadde tenkt å melde meg inn, men fant ut jeg skulle vente til jeg fikk kortet, da dt blir vanskelig å dra på treff uten kort:b men kan melde inn pappa;) hehe..

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du klarte å henge deg opp i enså liten detalj må du ha klart å hengt deg opp i spm-tegnet bak "streetmeet" også..

Hang meg litt opp i det spm tegnet ja:)

Men det blir vel bra det med ett Volvo treff til sommeren, skal prøve å holde meg oppdatert på evt dato så jeg kan få samlet noen Volvo venner:D Biltreff er alltids kult, stå på.

edit: Hayabuza, Audien blir hjemme! he he;)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider