Gå til innhold

Bilder: Pene felger

Ranger emnet


Blugh

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er stor fan av 18"+ på svære cruisere som S, 7 og A8++++ ;) Joda, jeg innrømmer at bling bling er drømmefelger for tiden, 19" hadde gjort seg på Merca mi :D

 

 

 

bremenC_24.jpg

capriC_24.jpg

anzioC_24.jpg

attackC_24.jpg

cassinoC_24.jpg

 

attack-s55.jpg

lido-cayenne.jpg

bremen-bently.jpg

bremen-s500.jpg

 

 

Dette er HVERTFALL drømmefelger:

 

trento5.jpg

 

Mhm

 

calais.jpg

 

cl55-calais_03.jpg

 

Brukeområdene er så mangt, hehe

 

mulssane.jpg

 

enzo-mulssane_03.jpg

 

BLING BLING :D

 

 

996 Turbo (?) felger er deilige felger. Bilde over postet av Kaldblod...

 

 

Men dette er også en drømmefelg, skal monteres til våren i 18" (Må ha komfort også, ikke gå helt bananas på størrelsen liksom :D Hehe)

 

Oz Opera:

06_big.jpg

 

 

 

:cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: yummy yummy yummy yummy yummy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye pene felger, ingen tvil om det :)

 

Liker godt dorull-looken som japser og tyskere kjører med, så det blir nok til at jeg kjører denne looken selv på AE86`en :)

 

Jeg har kjøpt et brukt sett med SSR Mesh-felger, 7 og 7.5x15. Synes disse felgene passer utrolig godt på AE86!

Mine felger:

mesh3.jpg

 

Synes også Work har mye gromme felger. Sist jeg var i Dubai kom jeg over et sett brukte Work VS SS-felger, som jeg kjøpte for en grei sum. Vet ikke helt hva jeg skal bruke de til enda, blir litt for dumt å sette de på Skylinen når jeg alikevel skal selge den.

 

Bilde:

Work%20VS%20SS.jpg

Felgene slik de ser ut i dag, skal nok poleres så de blir like de ovenfor:

svartr33-7.jpg

 

 

Advan TCII er også sinnsykt gromme felger. Vet om et par gromme biler som skal kjøre på disse neste år :)

For å oppnå lavest mulig vekt er eikene hule, og de er vel de letteste felgene Advan lager:

cataway.jpg

rx7_l.jpg

silvia_l.jpg

gtr_l.jpg

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående den diamantfelgen... Har sett par felger med "diamant-look" og diamanter nå. Er det bare jeg som syns at dette er helt FOR teit? Faren for at en eller annen bom skal pirke av diamantene osv er jo "litt" stor. For å ikke snakke om å pirke av hele felgen! :D

 

Jaja, er man en rap'er med for mye penger skal man få bruke pengene på det man selv vil :)

 

Ps. De AWR felgene som var så dyre var ikke fine for 5 øre :rolleyes: Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår