Gå til innhold

Mikael sin - VW Golf GTI 16V

Ranger emnet

mikael84

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by tplassen

ein ting jeg lurer på, er man så absolutt nødt til å ha luftføring fra gti-leppa til bremsene foran?? altså på 16V`ene?? sier så de forbanna eu-godkjenningsfolka...men kan ikke skjønne det, ser jo så utrolig mange 16V`er som ikke kjører med det og blir eu-godkjent.... hva tror dere??

kun viktig om bilen skal bli ombygd eller noe slikt? eller så er det vel ikke så nøye tror jeg

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Kritikk: Hvorfor må folk som kommer hit fra mopedportalen omtale seg selv i 3. person i trådtitlene ? Alle med mer enn 50 i iq ser at navnet ditt står ved siden av, så selv om man legger sammen 2 og 2 og får 5, burde man skjønne at trådstarteren er eier av bilen lol

HUH????

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Poenget er at istedet for kalle tråden for bare 'Golf GTi16v' eller noe, så sier du Mikael sin først. Alle og enhver ser at du har laget tråden, og da er det fullstendig unødvendig (og for min del litt irriterende, men jeg henger meg opp isånne ting da) å i det hele tatt ha med navnet ditt i tråden... Forklart på 'folkelig' språk !

åsså såååå sint a gitt.. :P :P :P :D :D :D :D :op

stakkars mikael gjør bare så godt han kan ! :P :P :P

Mikael : Slutta med rusinga di nå el? :P :P hørte ittno på lørdan :D :P heyyou heyyou

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Liten oppgradering av optikken:

Ny grill, med chrome "striper?", vet ikke hva jeg skal kalle den men.... er chrom rundt på grillen, og på rillene... ser ganske tøft ut egentlig...

grill%20og%20lykter.jpg

er ikke det beste bildet men, ta et som er bedre siden, når det ikke er så jævla mørkt ute...

Nye blanke lykter foran, blanke blinklys, med parklys i om man vil (ikke tilkoblet). og nye blanke baklykter (blank/rød, om dere skjønner :) )

Et litt bedre ett her:

grill%20og%20lykter%202.JPG

Har lakkert grillisten i dag, ble faktisk ikke så ille, lakkert med boks..... har 2 bilder av resultatet her:

grillist%201.jpg

grillist%202.jpg

er det noen måte for å få den ennå blankere? f.eks pusse ned med fint fint fint sandpapir, eller å polere det på en måte? ble 3-4 bitte bitte små "nupper" går sikkert ann å pirke dem av men..... eller noen forslag? ser dem omtrent ikke, hvis man ikke står med forstørrelseglass over da, hehe, men kjenner dem om du stryker fingeren over... for å få det så bra som mulig med en sprayboks :)

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

4000 papir også polerer du det opp igjen.

Og ja, det er litt jobb å vedlikeholde. Er gjort på nesten hele golfen min.

pusset ned listen i sta, med 1500 vannpapir, slik att listen ble matt, så lakket jeg opp igjen ett lag med klarlakk.... ble utrolig bra! helt glatt å fin, så ut som om den var proffesionell lakka :D...

MEN, ventet en stund, klarte ikke å vente med å montere = fingermerker i lakken :( , hehe... så måtte starte på nytt, hehe

lar lista ligge å tørke skikkelig til i morgen, så får se åssen den blir da :).... venter spent

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå sotet rutene på bilen til mikael, ble ikke så aller vest egentlig :)

Brukte solfilmen fra cd-cardic 24%, og negle lakk ifra nille :D (29,90,- tror jeg den kostet, blank)

Soting%20001.jpg

Ene sideruten bak med pålagt film...

Soting%20002.jpg

Siderutene ferdig, og ligger til tørk over natten...

Soting%20003.jpg

Og her ligger bakruten til tørk... tok solfilmen opp til skruehullene bare, er jo nesten umulig å få det bra om man legger solfilmen over hullene, har prøvd mange ganger før, uten noe hell...

og så var det å sette i rutene da, brukte en ledning (PN 1,5mm) og la i lista, tror ledningan var blå faktisk :D hehe...

Soting%20004.jpg

måtte også sette på to "vw-audi club norwegen" merker, ett på hver siderute bak

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider