Gå til innhold

Mikael sin - VW Golf GTI 16V

Ranger emnet

mikael84

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vwgolf2

syns det ble lekkert med den grillen!

dear to be different...

aldri sett noen andre som har sånn "chrome" grill.... så bedre ut påmontert, enn hva jeg forestilte meg når han sa hva han hadde kjøpt thumpsup

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dan Stamnes

koster PENG!!!!

koster ikke allverden for sotningsfilm da, la vær å røyk en uke eller to, så har du pengene, å stjel neglelakken fra dama di, så har du nok råd, hehe

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golfrider

Hvor mørk film kan en bruke uten å få problemer med loven, evt. store problemer med å se veien i mørket/vinteren?

Mine ruter en tonet fra før.. Men ikke så mye.

foran er det ikke lov å sote rutene i det heletatt, så der er det jo ganske enkelt, hehe.... men bak har du lov å sote så mye du vil, men skal klare å se blålys fra utrykkningskjøretøy osv.... den mørkeste filmen ifra cd-cardic er på 4%, er ikke noe problem å se ut gjennom den heller... kan kanskje bli litt mørkt når du skal rygge på den svarteste natta om vinteren men.... men synes ikke den filmen er noe fin, ser for mørkt ut utvendig synes jeg.... så jeg ville gått for å kjøpe den filmen på 24% eller den på 48% eller hva den er på (den er da lysere) og med litt flaks så er ikke politiet så agresive på denne filmen, siden den er noe lysere.... eller du kan ha f.eks, 24% bak, og bruke den på noen å førti foren, det er også en mulighet :)

hadde det vært min bil så hadde jeg gått for den med noen å førti %, liker å ha det litt tonet, å ikke knall svart :).... kommer ann på om du har klare ruter, eller om du har grønntonet ruter

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golfrider

Mine har vel en svak grønntone som egentlig er ganske fin i utgangspunktet!

Men skal det sotes så blir det av den lysesete typen! Biler med svarte sideruter og bakrute og lys frontrute er stygt synes nå jeg.. No offence til dere der ute med en slik løsning..

var grønntonet ruter jeg sotet 24% på nå..... på gamle golfen min, så hadde jeg den på 48% ell noe rundt om hele bilen, syntes det var finest, hadde 24% før, men byttet til lysere..... men om dagen da, så vil man nesten ikke se att rutene er sotet... men om kvelden når det er litt mørkt ute, så er det ikke så veldig stor forskjell på den 48%'en og 24%

men skal det sotes, så skal ALLE ruter det! (bortsett fra selve frontruta) ser dumt ut med bare bak

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider