Skillz2k Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Har fått tilbud om en g60 motor men selger har ikke den delen av ledningsnettet som er inne i bilen. Altså den som går til baklyktene og bensinpumpen. Har nå en 16v med kr ledningsnett. Vil det kunne gå å bruke det gamle nettet sammen med det fra g60? Viss det ikke går er det noen som har den delen eller eventuelt et helt liggende?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Har forsåvidt et komplett ledningsnett, men sparer det til en gang jeg finner en delebil. Men hvis du kjenner en person med en hel delebil så kan jeg kjøpe den, og du kjøpe ledningsnettet av meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by Skillz2k Har fått tilbud om en g60 motor men selger har ikke den delen av ledningsnettet som er inne i bilen. Altså den som går til baklyktene og bensinpumpen. Har nå en 16v med kr ledningsnett. Vil det kunne gå å bruke det gamle nettet sammen med det fra g60? Viss det ikke går er det noen som har den delen eller eventuelt et helt liggende?? Er ikke noe problem å bruke annen styring til bensinpumpa.. på G60 styrer jo digifant hjernen det men null problem å kjøre uten at den gjør det Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 DA tolker jeg svaret ditt som at ledningsnettet jeg har passer egentlig ikke men det går an å finne en vei utenom Så det beste er å få tak i komplett digifant ledningsnett? Kan det fra en Corrado brukes?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Skillz2k DA tolker jeg svaret ditt som at ledningsnettet jeg har passer egentlig ikke men det går an å finne en vei utenom Så det beste er å få tak i komplett digifant ledningsnett? Kan det fra en Corrado brukes?? Tror Kniff her på forumet har ett digifant anlegg han skal selge. Hør med han. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Skillz2k DA tolker jeg svaret ditt som at ledningsnettet jeg har passer egentlig ikke men det går an å finne en vei utenom Så det beste er å få tak i komplett digifant ledningsnett? Kan det fra en Corrado brukes?? Du trenger ikke noe annet enn motorledningsnettet fra G60 var det jeg mente.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by nitewlkr Du trenger ikke noe annet enn motorledningsnettet fra G60 var det jeg mente.... Jeg får ledningsnettet med hjerne og sikringsboksen og alt til motoren, Selger mente bare at jeg trengte den delen av ledningsnettet som var inni bilen, altså bak til pumpene og baklyktene,. Siden det ikke var samme tilkobling på 16v ledningsnettet som på den nye sikringsboksen Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Skillz2k Jeg får ledningsnettet med hjerne og sikringsboksen og alt til motoren, Selger mente bare at jeg trengte den delen av ledningsnettet som var inni bilen, altså bak til pumpene og baklyktene,. Siden det ikke var samme tilkobling på 16v ledningsnettet som på den nye sikringsboksen kommer an på årsmodellen på bilen din.... er ett skille rundt 87/88 hvor det kom nye tilkoblinger på sikringsboksen Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by nitewlkr kommer an på årsmodellen på bilen din.... er ett skille rundt 87/88 hvor det kom nye tilkoblinger på sikringsboksen Bilen er ombygget til 16v, siden det er en Kr motor regner jeg vel med at den er fra før 88 eller noe.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Hallo, driver og bygger om min kr til digijet nå... følg med på denne tråden: Digifant på kr motor , så kanskje du får noe hjelp... eller kan gi noe hjelp :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg