Brandtenborg Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Er det noen som har adresser på nettet hvor man får info om piggdekk avgiften?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Samferdselsetaten(Piggav) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Takker og bukker! Takket være deg kan jeg fortsette å være en lovlydig bilist! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Takker og bukker her også :) 25kr for å kjøre imellom Oslo syns jeg er drøyt å måtte betale fordi jeg velger å kjøre pigg her jeg bor. Dessuten var det det som fulgte med bilen min. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 baaare hyggelig:D bra dere kjører lovlig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Precious Takker og bukker her også :) 25kr for å kjøre imellom Oslo syns jeg er drøyt å måtte betale fordi jeg velger å kjøre pigg her jeg bor. Dessuten var det det som fulgte med bilen min. Ja, enig at det er dyrt... Men det var det som fulgte med den ny bilen jeg kjøpte også. Fant ut at det er billigere å betale den avgifta enn å kjøpe nye dekk. Må jo betale siden jeg pendler.... :( Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Du må jo ikke.... Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by partypulp Du må jo ikke.... Heller det enn å måtte betale bøter når jeg står parkert rundt i byn..... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Dere har vel sett reklamen: Betal, eller pigg av. Endelig fant staten en unnskyldning for å si dette rett ut! Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg