Gå til innhold

Breddinga mi me Golf 2 skjærmer !

Ranger emnet

tosk

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dodgy

Så veldig bra ut dette. Du sparer vel penger til noen spacere nå?

Har du gjort alt arbeidet selv? Var ganske imponerende arbeid, gleder meg til å se sluttresultatet!

hehe aj jeg jør alt selv, å du jeg lager også spacere selv ;) dreies i aluminium, men hvordan bolt sirkel jeg skal ha på de vet jeg ikke enda, spørs hvordan felger jeg kommer over :)

- V O L V O -

Motormekaniker hos http://www.cylmo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

tosk.. kan ta bilde av spacerne mine, så kan du se hvordan skikkelige spacere skal se ut.. ikke sånn leike spacere som de selger på bcb, eiker motorshop osv ser ut..

Tror du ikke at jeg har skikkelige spacere??

Nå har jeg de originale 20mm sapcerne, men de jeg har bestillt er på 30 og 40 mm. De har selfølgelig gjennomgående bolter og innvendig og utvendig senterhull!!! Akkurat som originalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Texascom

Skal du ikke ha gjennomgående bolter???

jo seff, 5x108 igjenom spacerne inn til brems skiva, men er snakk om 60-80mm spacere. men jeg er ikke sikker på om jeg lager 5x108 yterst på spacerne, spørs hvordan felger jeg skal ha:) kansje 5x112 ect :)

- V O L V O -

Motormekaniker hos http://www.cylmo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tosk

jo d er 740 som er planen da, men kommer jeg over en 340 glt aksling me lammel diff så tar jeg den å hiver på spacere, men 740 som var idene fra begynnelsen ja, men d gjelder å ligge et skritt foran seg selv i begge ender;)

ta ut innmaten og bytt over da :P lettere å finne 740 med sperre vel?

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider