nnnneh Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 vel, er store mengder dødgang i rattet mitt, høyre hjul kan beveges et par mm og venstre hjulet kan beveges nesten en cm. mansjetten som beskytter kulen er jo nesten helt borte å nå MÅ jeg bytte driten før bilen min spriker med forhjulene og når det skjer så kjører jeg jo alltid så seint at jeg ikke risikerer å daue (not..) ;) er vanskelig å kjøre.. livsfarlig å kjøre med) hva trenger jeg av deler og kan jeg fint fixe dette hjemme i garasjen uten no spesialverktøy? veit jeg må ta hjulstillingskontroll etterpå. Edit: er det forresten noen som veit hva jeg må betale om jeg biter i det sure eplet å kjører bilen min ned på volvo for å få byttet _alle_ foringer foran og bak? er jo oppbrukt alt som er.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Det holder nok med indre endeledd/styrekuler/mansjetter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg