Gå til innhold

70-110 kmt og 80-120 kmt

Ranger emnet

Polo Classic

Anbefalte innlegg

Noen som har testet dette på bilene sine?

min hadde nesten org 70-110 på 7,7 sek. med litt trim og org chip

4,2 sek . 80-120 på 4,4 med jabba chip, men med litt problemer med hjulspinn

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Polo Classic

Noen som har testet dette på bilene sine?

min hadde nesten org 70-110 på 7,7 sek. med litt trim og org chip

4,2 sek . 80-120 på 4,4 med jabba chip, men med litt problemer med hjulspinn

litt problemer med hjulspinn, dvs du stoppa klokka når nåla sto på 120? da skal jeg jaggu meg få til en bra tid :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg gjør er at jeg bruker stoppeklokken på telefonen. Har en hånd på konsollen til telefonen og en på rattet, holder konstant 70 (80 etter hvilket intervall) trykker start på telefonen og kliner til med gassen.

Jeg tenkte 3 gir siden det er det Bilsport brukte på sine tester, men gi meg gjerne for andre gir også. Min gjør bare ca 90-95 på andre så 80-120, eller 70-110 blir "litt" vanskelig.

Skal bli moro å prøve når jeg får på annen utveksling på kompressoren og 20-40 % mer ladetrykk....

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

man skal da akselrere fra 50 f.eks, og starte klokka på 70?

Han skriver jo at en skal holde konstant 70 før gasspådrag.. Turbolag` er da her seff en bakdel ;)

4.4 er en meget bra tid da! :)

Skal ut å prøve senere..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Han skriver jo at en skal holde konstant 70 før gasspådrag.. Turbolag` er da her seff en bakdel ;)

er ikke det f.eks. Bilsport gjør.. de aks'er fra f.eks 50 eller.no,slik at turbo-lag ikke blir "en bakdel" ;)

men, i og med at 'Polo Classic' kjører med G-Lader (antar jeg??) så er vel ikke turbo-lag noe stort problem (for han)... :D

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

man skal da akselrere fra 50 f.eks, og starte klokka på 70?

Prøv gjerne begge deler! Jeg gjør det slik, fordi det er det som ligner mest på forbikjøring. Man ligger på konstant turtall/fart og kliner til.

Med 830 kg og ca 125 drivhjulshester blir det jo friske tider:D

Det skal forøvrig nevnes at det bare var er Vr6 og muligens R32 av VW sine biler som orginalt slår G40 på 70-110 intervallet

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket en post på nordicaudi, som jeg skrev etter en slik test.. Da hadde jeg maks ladetrykk da jeg passerte 80 (på 80-120) i 4. gir, og gjorde 80-120 på 4.1sek..

Men jeg skal teste igjen jeg :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ofte litt feil å si et visst gir, da vi alle har forskjellige utvekslinger da.. F.eks kan en ha kjappere 80-110 på tredje, mens 100-130 er kanskje fortere på den andre på samme gir.. :\

Har dessverre plukket ned insugsslanger og IC, så det går ikke så veldig fort nå :) Kan prøve med volvoen, men det kan ta sin tid (hvis den i det hele tatt når 110:D:D:D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider