Gå til innhold

70-110 kmt og 80-120 kmt

Ranger emnet


Polo Classic

Anbefalte innlegg

Originally posted by HondaBabe

Kan ikke noen UTEN turbo og 300++ hK teste bilen sin???

Da hadde jeg kanskje ikke følt meg som en snegle...

*dagens hjertesukk* :/

 

Kan teste det ut jeg ... hehe... Har 119bhp NA SmallSiza Ponnies.. :D

 

Men jeg har ikke stoppeklokke, men da jeg finner en, så tar jeg turen til HF-r og så er det målings.. :D hehe...

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...

Har endelig fått testet litt igjen. Denne gangen ut av bomringen, mot sentrum fra Skedsmo

 

70-110: 3,97

80-120 med "sats" fra 70: 3,93

 

Alt på 3dje gir.

 

kappet fire tideler fra orginalt ladehjul til tannreimdrift.

 

Har nå 164 hk (139 på drivhjulene)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med defekt innsugspakning, fullt campingutstyr, masse verktøy, full tank og passasjer, ca 150kg overvekt og 0.7bar trykk (152hk i motor på rulla) 80-120 med sats 4.7sek

 

med fiksa innsugspakning, mye verktøy, altfor stor kompis, ca 150kg overvekt her og, 0-7bar trykk 80-120 med sats 4.2sek

 

med "tom" bil, uvisst ladetrykk (målern stopper på 1.5bar)

80-120 med sats 2.5sek.

 

og ja, jeg er jævli godt fornøyd!!!

 

skal ta en test på 1.3bar når det tørker opp ute, er det trykket jeg kjører på til vanlig, så da blir det mer rettferdig ovenfor polo classic og "G-poloen"

 

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

3. gir 70 - 110: 5,3 Sek

4. gir 70 - 110: 7,5 Sek

 

3. gir 80 - 120: 5,6 Sek

4. gir 80 - 120: 7,8 Sek

5. gir 80 - 120: 8,7 Sek

 

Vanskelig å ta tida i dag, mye trafikk. Man bør nok måle 5 ganger hver og ta snittet.

 

.Net

Veldig bra tall det der må jeg si!!

 

Skal bli morsomt å sammenligne nå :) Nå er bilen min orginal, men på torsdag håper jeg å få inn chip :) Så her er FØR målingen :

 

70-110 i 3. gir: 06,82

70-110 i 4. gir: 09,74

 

80-120 i 3. gir: 08,01

80-120 i 4. gir: 09.93

80-120 i 5. gir: 11.61

 

Disse målingene er desverre ikke gjennomsnittsmålinger.. kun tatt i all hast..

 

0-100: 10.32 som snitt resultat på 3 drag..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 70-110 klarte jeg 7,9 sec. Mobilen som stoppeklokke, 3 gir, faktisk litt slakk oppoverbakke (veldig slakk).

 

88´Peugeot 405 SRI 1,9 liter med 122 hester. Ikke dårlig syns jeg med tanke på redskapen :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. gir 0 - 80km/t.. 2.1 sek

2. gir 80 - 130km/t.. 1.9 sek

3. gir 130 - 180km/t.. 2.7 sek

4. gir 180 - 225km/t.. 3.6 sek

 

Synes det går svett jeg :D :D

 

Edit: disse tallene var ink 3 gireringer på ca 0.3 sek, så ca 0.9 sek går med til å gire opp til 225km/t ;) ;)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

1. gir 0 - 80km/t.. 2.1 sek

2. gir 80 - 130km/t.. 1.9 sek

3. gir 130 - 180km/t.. 2.7 sek

4. gir 180 - 225km/t.. 3.6 sek

 

Synes det går svett jeg :D :D

 

Holy macaroni! :D

 

Men jeg utfordrer deg på 80 - 120 i 3. gir da :cool:

 

Fikk selv målt min beste 0 - 100 med G-Tech her om dagen også. 3,89 sek, med full_klaff start... (edit..) ...og slitne piggfri dekk!

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår