Gå til innhold

70-110 kmt og 80-120 kmt

Ranger emnet

Polo Classic

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

For ikke å glemme at jeg tok tiden på en Mercedes Sprinter CDi senest i dag. Raske 12 sek., inkludert giring fra tredje til fjerde. Dieselhurpa er ikke glad i turtall.

Dessuten kjørte tilfeldigvis en dåre bak meg i BMW Cabriolet, han trodde jeg hadde til hensikt å kappkjøre, så han ga alt gjelda var god for og forsvant i det fjerne. :D

Edit: 70 - 110km/t!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

For ikke å glemme at jeg tok tiden på en Mercedes Sprinter CDi senest i dag. Raske 12 sek., inkludert giring fra tredje til fjerde. Dieselhurpa er ikke glad i turtall.

Dessuten kjørte tilfeldigvis en dåre bak meg i BMW Cabriolet, han trodde jeg hadde til hensikt å kappkjøre, så han ga alt gjelda var god for og forsvant i det fjerne. :D

Edit: 70 - 110km/t!

Sikkert ikke fra Norge han da :)

Hvem faen gidder å ta i mot en invitasjon om kappkjøring mot en Mercedes Sprinter?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HondaBabe

Kan ikke noen UTEN turbo og 300++ hK teste bilen sin???

Da hadde jeg kanskje ikke følt meg som en snegle...

*dagens hjertesukk* :/

Skal prøve fattern sin ford i kveld, så slipper du å grine så fælt :) 90 hester. 16v :D

Edit: 90 ville hester :cool:

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig liten måling dette her.. får ta en telefon til hu som har bilen min nå å få henne til å teste tror jeg .. blir jo nyskjærrig på den grønne kladden...

men uansett... er nok mange dårlige tider som i virkeligheten går bedre enn bedre tider her... hadde en liten seanse før jul der vi teste litt speedometer vs GPS måler (nøyaktig hastighet).. resultatet viste at på de to bilene med størst avvik, så kunne de ligge side om side.. bil nr 1 trodde han kjørte i 105km/h, bil nr 2 trodde han kjørte i 140km/h, virkeligheten var at de begge kjørte i ca 120km/h.... skiller brått ett sekund eller to på den testen her det da.... :rolleyes: :rolleyes:

(ja jeg vet at større sluttfart grunnet feilvisning også vil si høyrere startfart, men likevel blir det fort feil...)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Opp eller nedover?

Oppover har jeg hatt 210 med passasjer.

Javel.. Det må ha vært litt av en bil/sykkel!

Altså, man kjører oppover mot tunellen, og holder eksakt 100km/t inn i tunellen. Deretter gir man full gass og girer så mye man vil, og farten ut av tunellen er resultatet.

Tipper at du ikke gjorde det på denne måten? :eek:

Edit: altså man kjører OPPOVER.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Grisegutt. :D

Tilbake til topic, jeg får ta meg en tur ut og teste selv en dag.. Er litt spent! Er det noen flere som har tatt Liertopptesten da? Der fikk jeg mellom 185 og 190.

I Tyskland kjørte jeg i en tunnel som er veeeldig lik tunnelen opp til ryen krysset. Like bratt, like lang etc. ca. 180Km/t på toppen.

.Net

Lenke til kommentar
Del på andre sider