Hot Rod Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Noen her som har peilig på tinning? Altså det vi gjør vi som ikke liker sparkling. Driver med et hot rod prosjekt og den lettvinte løsningen med sparkel ønsker jeg å unngå, da den sprekker. Aller helst kunne jeg tenkt meg noe litteratur om emnet. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by Hot Rod Noen her som har peilig på tinning? Altså det vi gjør vi som ikke liker sparkling. Driver med et hot rod prosjekt og den lettvinte løsningen med sparkel ønsker jeg å unngå, da den sprekker. Aller helst kunne jeg tenkt meg noe litteratur om emnet. Stålsparkel tåler vridninger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Vet det, men tinning er mere holdbart på lang sikt. All sparkel stivner og blir sprøtt etterhvert etterhvert. Tinning kan dessuten legges på tjukkere uten problemer. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Har prøvd tinning på en bil på skolen jeg gikk på, men vet ikke hvor bra det holder. Lett å få fint jaff.;) Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg