rallyroger Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Hvem selger slike? skal ha bling bling felger i mai ( da får jeg nyy bil ) :cool: 24x10 og chrome!! skal sitte på en 05 Dodge Durango 5,7 Hemi. Har sett litt rundt på nett, men finner ikke så mye, mange 20" men det tror jeg ikke blir noe bra:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Sjekk her: http://www.jonsdekkogfelg.no/ Skaffer det meste her..... Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Sport Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 er ikke felgene på Dodge Ram SRT-10 24"? Mulig dt er annen boltsirkel, men er dt samme, hadde jeg helst kjøpt et par stk av dem.. de er kule..;) Siter - V70 `98 (x) 2x 244, 2x 245 (x) 760 m/230FK (x) 142 `69 ++++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Hør med sharif, han kan vel skaffe alt! Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Hvor i landet er det de kan legge om sånt? hehe:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg