neon enthusiast Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Hei, jeg trenger kontakt med noen som har stylet en Chrysler Neon! Er det noen som har kjennskap til denne bilen eller kjenner noen som har kjennskap til den hadde jeg satt pris på tilbakemelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Amcar har vel litt kjennskap til dette. Kanskje ta kontakt med dem? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 sjekk det nyeste amcar. der er det en som har stylet en neon. pluss at det er en kis her på forumet med en gangske bra gjennomført styla neon.. send han en PM eller no. bruker iden hans er: red-5 :D:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Bare ikke sett på noe slikt..... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 det der er noe av det støggeste jeg har sett!!! det ruller også en annen ugjennkjennelig neon i norge. så den utenfor hallen på ekeberg (lambo/ferrari showet) tidligere i år. en blå en! den så IKKE UT!!! den så jeg også på 4de juli treffet på lillestrøm! ÆSJ! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neon enthusiast Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by 1987transam/69z-28 det der er noe av det støggeste jeg har sett!!! det ruller også en annen ugjennkjennelig neon i norge. så den utenfor hallen på ekeberg (lambo/ferrari showet) tidligere i år. en blå en! den så IKKE UT!!! den så jeg også på 4de juli treffet på lillestrøm! ÆSJ! Vil si meg ganske enig i at den Neon som er avbildet ikke ser helt bra ut. Og det er IKKE slik min skal se ut. Har allerede snakket med han som eier Neon i Januarutgaven av Amcar, men han har bare satt på ett stylingsett fra Wingswest, senka den og satt på 18 tommere. Hvordan får man plass til så store felger? Jeg tenker også på å gjøre ting innvendig. Stereo, farge om interiør, legge nytt teppe, bytte "plata" i taket. Jeg er også redd for er at jeg kommer til å ødelegge noe. Jeg gjør ofte ting først og tenker etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by neon enthusiast Vil si meg ganske enig i at den Neon som er avbildet ikke ser helt bra ut. Og det er IKKE slik min skal se ut. Har allerede snakket med han som eier Neon i Januarutgaven av Amcar, men han har bare satt på ett stylingsett fra Wingswest, senka den og satt på 18 tommere. Hvordan får man plass til så store felger? Jeg tenker også på å gjøre ting innvendig. Stereo, farge om interiør, legge nytt teppe, bytte "plata" i taket. Jeg er også redd for er at jeg kommer til å ødelegge noe. Jeg gjør ofte ting først og tenker etterpå hva med å kline til med en 8er??? :D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neon enthusiast Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Jeg har faktisk hatt i tankene å sette inn en smallblock i Neon, men det har ikke jeg kompetanse til å gjøre. Så jeg må nok evt vente til jeg har litt mere penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Som du sikkert vet, så står det endel her: http://www.amcar.no/magazine/carofthemonth.html Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Neontuners.org Neons.org Fine sider med mange folk med peiling(og noen uten:P ) Tuning finner du på Modernperformance.com Styling og slikt har de mye av på: Ghostextreme.no Bsbildeler.no Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hower Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Bare ikke sett på noe slikt..... Noen som veit om det virkelig ruller noen 2 dørs neon i riket? Siter Neon '95 LE har ikke peiling på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg