Gå til innhold

Styling Chrysler Neon

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

det der er noe av det støggeste jeg har sett!!!

det ruller også en annen ugjennkjennelig neon i norge. så den utenfor hallen på ekeberg (lambo/ferrari showet) tidligere i år. en blå en! den så IKKE UT!!!

den så jeg også på 4de juli treffet på lillestrøm!

ÆSJ!

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1987transam/69z-28

det der er noe av det støggeste jeg har sett!!!

det ruller også en annen ugjennkjennelig neon i norge. så den utenfor hallen på ekeberg (lambo/ferrari showet) tidligere i år. en blå en! den så IKKE UT!!!

den så jeg også på 4de juli treffet på lillestrøm!

ÆSJ!

Vil si meg ganske enig i at den Neon som er avbildet ikke ser helt bra ut. Og det er IKKE slik min skal se ut.

Har allerede snakket med han som eier Neon i Januarutgaven av Amcar, men han har bare satt på ett stylingsett fra Wingswest, senka den og satt på 18 tommere.

Hvordan får man plass til så store felger?

Jeg tenker også på å gjøre ting innvendig. Stereo, farge om interiør, legge nytt teppe, bytte "plata" i taket.

Jeg er også redd for er at jeg kommer til å ødelegge noe.

Jeg gjør ofte ting først og tenker etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by neon enthusiast

Vil si meg ganske enig i at den Neon som er avbildet ikke ser helt bra ut. Og det er IKKE slik min skal se ut.

Har allerede snakket med han som eier Neon i Januarutgaven av Amcar, men han har bare satt på ett stylingsett fra Wingswest, senka den og satt på 18 tommere.

Hvordan får man plass til så store felger?

Jeg tenker også på å gjøre ting innvendig. Stereo, farge om interiør, legge nytt teppe, bytte "plata" i taket.

Jeg er også redd for er at jeg kommer til å ødelegge noe.

Jeg gjør ofte ting først og tenker etterpå

hva med å kline til med en 8er??? :D

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...
  • 4 months later...