Gå til innhold

Kompressor, noen som har peiling?

Ranger emnet

mantusmorduk

Anbefalte innlegg

Ok... sitter her å leser litt om kompressorer. Og blir mer og mer higen på å kompressorlade en BMW 535 jeg har planer om å kjøpe.. Hva bør jeg ta hensyn til? Og hvordan monterer jeg en kompressor, sånn praktisk sett, hvor skal den "kobles" til osv.. Hva bør jeg ha tilgang på av utstyr? Er det mye som må spesial lages? Dette er da en bil med innsprøytning.. hvordan må ting ordnes med tanke på luftmengdemåler? Jeg vil vite så mye som overhodet mulig! Takker og bukker for alt dere har å komme med! Gjerne bilder av montering av en kompressor og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår