KriegHeim Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Nå vil jeg gjerne ha svar fra noen som faktisk har handlet der, om hvordan ting gikk for seg.. hvor mye det ble i frakt, og toll osv.. skal du slenge dritt om megabillig, gjør den i en annen tråd!!! ;) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blaem Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Jeg handlet for 16k på megabillig En forsterker, en headunit, to subber, to komponentsett og en kondis. Varene mine ble sendt i to pakker og frakten kom på 1200 NOK. Du betaler kun summen av varene på megabillig.com og frakten til FedEx. Pakkene mine kom hele frem, med unntak av motstandslampa til kondisen som va knust. Veldig fornøyd med handelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 ok, så om du bestiller forskjellige merker, så kommer alt i ett? jeg lærte fort at viss noe virker for bra til å være sant, så er det som regel det ( den boss forsterkern som var på 2000 watt og så utrolig bra iflg bilradiospesialisten klarte ikke å drive biltema 12"erne mine engang :mad: ) tror jeg skal ta å kjøpe meg noe billig greier å teste ut selv.. kom mva oppå dette eller? betalte du dette inn til norge etterpÅ? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blaem Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Ja, merkene kommer samlet. Mva trenger du ikke tenke på en gang. Prisene som er oppgitt på megabillig er det du eneste du betaler. Så kommer pakkene på døra og FedEx sender egen faktura Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 jeg bestilte for 10k,rf 20001bd + kondis,varene ble sent mandag,kom på døra på onsdag. jeg er ihvertfall fornøyd Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Kun momsen og ekspedisjonsgebyr du betaler til fraktselskapet. Ikke frakt beløpet, det betales til oss sammens med summen av varene. Enkel regel: Legg varen i handlekurven, gå til kassen, så ser man hva det koster inkludert moms og hele stasen. Godt Nyttår alle sammen! Med hilsen megabillig.com Originally posted by blaem Jeg handlet for 16k på megabillig Du betaler kun summen av varene på megabillig.com og frakten til FedEx. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Hei Megabillig.. Siden du svarer på innlegg på nyttårsaften kan du kanskje også svare på om dere sender ut pakker fra dere idag? Har en cd-spiller inne til bestilling, betalte dere 28.12.04. Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Din pakke blir sendt så snart betalingen er bekreftet fra banken. Med hilsen megabillig.com Originally posted by Mac Hei Megabillig.. Siden du svarer på innlegg på nyttårsaften kan du kanskje også svare på om dere sender ut pakker fra dere idag? Har en cd-spiller inne til bestilling, betalte dere 28.12.04. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg