Gå til innhold

Megabillig

Ranger emnet

KriegHeim

Anbefalte innlegg

Jeg handlet for 16k på megabillig

En forsterker, en headunit, to subber, to komponentsett og en kondis.

Varene mine ble sendt i to pakker og frakten kom på 1200 NOK.

Du betaler kun summen av varene på megabillig.com og frakten til FedEx.

Pakkene mine kom hele frem, med unntak av motstandslampa til kondisen som va knust. Veldig fornøyd med handelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, så om du bestiller forskjellige merker, så kommer alt i ett? jeg lærte fort at viss noe virker for bra til å være sant, så er det som regel det ( den boss forsterkern som var på 2000 watt og så utrolig bra iflg bilradiospesialisten klarte ikke å drive biltema 12"erne mine engang :mad: )

tror jeg skal ta å kjøpe meg noe billig greier å teste ut selv.. kom mva oppå dette eller? betalte du dette inn til norge etterpÅ?

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun momsen og ekspedisjonsgebyr du betaler til fraktselskapet. Ikke frakt beløpet, det betales til oss sammens med summen av varene.

Enkel regel:

Legg varen i handlekurven, gå til kassen, så ser man hva det koster inkludert moms og hele stasen.

Godt Nyttår alle sammen!

Med hilsen megabillig.com

Originally posted by blaem

Jeg handlet for 16k på megabillig

Du betaler kun summen av varene på megabillig.com og frakten til FedEx.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Megabillig.. Siden du svarer på innlegg på nyttårsaften kan du kanskje også svare på om dere sender ut pakker fra dere idag?

Har en cd-spiller inne til bestilling, betalte dere 28.12.04.

-> Bmw 328i E46

X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1

X - Nissan 200SX S13

X - Nissan Primera P10

X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din pakke blir sendt så snart betalingen er bekreftet fra banken.

Med hilsen megabillig.com

Originally posted by Mac

Hei Megabillig.. Siden du svarer på innlegg på nyttårsaften kan du kanskje også svare på om dere sender ut pakker fra dere idag?

Har en cd-spiller inne til bestilling, betalte dere 28.12.04.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider