tarild Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Jeg sliter med at bensinpumpa streiker akkurat når jeg minst trenger det. Dersom jeg kjører nede i store hull på dårlige grusveier slit at bilen får seg et kraftig slag så kutter bensinpumpa ut. Jeg er da nødt til å bli tauet hjem for da å demontere bensinpumpa. Det merkelige er at når jeg tar opp bensinpumpa og setter spenning på den så går den som ei klokke, og etter at alt er satt sammen til slik det var fra før av så er det å starte opp igjen og kjøre helt til den får seg et krafig slak. Noen som vet hva dette kan være? Har prøvd kondensfjerner og skifta bensinfilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by tarild Noen som vet hva dette kan være? Siden pumpen virker som den skal når du tester den, er det sikkert en kontaktfeil en plass. Gå over alt av ledninger; jording osv.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg