Christiansk Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Kjapt spørsmål. Vil denne pakken gi god lyd? (til den prisen) http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1113 håper på kjapt svar:) mvh ps. låter boss-pakken bedre tror dere? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Lager vel noe negertromme i bagasjesommet. Ikke noe Db drag annlegg og ikke noe sensasjonell lyd... du får hva du betaler for lissom.... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blaem Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Jeg siterer bilradiospes om JBl pakken: Juletilbud - Nå kun 2990,- Så lange lagret rekker eller fram til 24/12 Du er litt sent ute ser det ut til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by blaem Jeg siterer bilradiospes om JBl pakken: Juletilbud - Nå kun 2990,- Så lange lagret rekker eller fram til 24/12 Du er litt sent ute ser det ut til.. Før (evt. etter, hehe) tilbudet koster den 3.290, så prisen får ikke akkurat et hopp etter denne perioden heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blaem Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Litt av ett juletilbud må jeg si.. 10% avslag eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 JBL pakken er helt grei til prisen, så har du en begynnelse, så kan du heller oppgradere litt og litt etterhvert. Jeg kjøpte selv mitt første anlegg for 8 år siden for 7500kr som inkluderte spiller, forsterker, 2 subber og ett komponentsett. Så brukte jeg bare passivt delefilter. Funka helt fett til mitt bruk den gang. Siden da har jeg oppgradert litt etter litt og sitter med det jeg har nå.. Så hva som er best eller ikke er nok ikke så vesentlig i denne prisklassen, både JBL og Boss pakken er nok ganske like. Men ville selv valgt JBL. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg