Gå til innhold

Sex i toer'n

Ranger emnet


zckumling

Anbefalte innlegg

Originally posted by zckumling

noen som har hatt sex i golfen sin? :P ikke at jeg har gjort det selv, men lar det seg gjøre? ;)

 

vil du prøve ein ny sport eller? erotisk golf i golf???

eller vil du at damen skal veta at du har golf og kølle? "golfkølle":):):):):):):)

 

HAPPY NEW YEAR

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bra opplegg hele greia... har testa ja.. går greit det...men IKKE når man kjører... å ha sex i toeren i eneren bak går vel bra når man står stille. kommer selvfolgelig ann på dama da.. viss ho er en skikkelig tungvekter, så er vel ikke det helt lett, men for all del bruk vett, og ikke anskaff fett. en uvanlig stor dame har vel ikke no inn i en liten 2èr å gjøre uansett.. og skal man ha noe glede av den store dama så måtte man vel bytta til å ha sex i toeren i toeren;)

 

Men over til ett forslag.. hva om man fjerner baksete å bygger om hele greia til en soveromsgolfbane? er man da heldig, så får man med seg 2 damer du kan ta i eneren... da en tohulls golfbane i en toer... anyhow..hehe ble litt masse nå.

 

Min er forresten lett å vaske... all skinn inni:D

 

Godt Nyttår folkens

Sjarmedes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by momo

hmm litt misvisende topic.. burde vært "sex i enern i toern" :D

menneh.. her var det mistenkelig mange experter?? ;)

Nå tror jeg at jeg skjønner hvorfor gutta vil ha golf

 

Nåja... Er ikke alle det funker for. :\

 

:P

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår