wicky124 Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Mitsubishi Eclipse 1997modell anbefales ikke... ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by zckumling noen som har hatt sex i golfen sin? :P ikke at jeg har gjort det selv, men lar det seg gjøre? ;) vil du prøve ein ny sport eller? erotisk golf i golf??? eller vil du at damen skal veta at du har golf og kølle? "golfkølle":):):):):):):) HAPPY NEW YEAR -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Så lenge der er lyst er der plass. Alt går med litt godvilje..... GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Nei fy feite blir ikke aktuelt i min golf hvertfall, tenk den belastningen man påfører setene & interøret ved å ligge å jukke i bilen ! Ikke aktuelt :D VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by wicky124 Mitsubishi Eclipse 1997modell anbefales ikke... hahaha.. i baksetet er det ikke mulig hvertfall.. Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 hehe, bra opplegg hele greia... har testa ja.. går greit det...men IKKE når man kjører... å ha sex i toeren i eneren bak går vel bra når man står stille. kommer selvfolgelig ann på dama da.. viss ho er en skikkelig tungvekter, så er vel ikke det helt lett, men for all del bruk vett, og ikke anskaff fett. en uvanlig stor dame har vel ikke no inn i en liten 2èr å gjøre uansett.. og skal man ha noe glede av den store dama så måtte man vel bytta til å ha sex i toeren i toeren;) Men over til ett forslag.. hva om man fjerner baksete å bygger om hele greia til en soveromsgolfbane? er man da heldig, så får man med seg 2 damer du kan ta i eneren... da en tohulls golfbane i en toer... anyhow..hehe ble litt masse nå. Min er forresten lett å vaske... all skinn inni:D Godt Nyttår folkens Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Er det ikke noe som sier at det man har lyst til, det får man til? :) Uansett - Godt nyttår! 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by momo hmm litt misvisende topic.. burde vært "sex i enern i toern" :D menneh.. her var det mistenkelig mange experter?? ;) Nå tror jeg at jeg skjønner hvorfor gutta vil ha golf Nåja... Er ikke alle det funker for. :\ :P 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 nå ble det jevli mye enern og toern og enern i toern da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Jeg har runket i en to'er - teller det??? . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Noen har tydeligvis litt lite å gjøre i romjulen :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg