Gå til innhold

Trenger bære arm til colt 88mod, hvor finne slikt i bergen?

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

Halla folks!

Klarte jo og ødelegge bære armen, og trenger ny/brukt bære arm til colt turboen 88'mod. Noen som ha noe liggende eller vet om en høgger som har en colt 88mod innne i bergen? Og er det noen som vet om jeg kan bruke bære armene fra 1.3L'erene på min 1.6T ? er de lik? og nå som jeg må bytte ut foringene, er det vell best og bytte foringene på begge bære armene?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På paradis ligger det en høgger som bare har mitsubishi/hyundai deler. Sjekket selv der når jeg skulle bytte bærearm, men den passet ikke til min da bla pga luftdemperene.

Kan jo prøve der... Du kjører sjølinjen fra danmarksplass, svinger av motorveien og gjennom rundkjøringen og tar av der mot trolldhaugen, men du svinger ikke inn til selve haugen da... Holder deg på hovedveien. Hvis du er med? Så kjører du litt videre under en bro som går over veien. Du svinger da av rette etter den lille broen for du skal over den. Når du har kjørt over broen fortsetter du nedover til høyre til du kommer ned til en svæær bygning, men rett ved innkjørselen til bygningen står det et skilt med diverse firma og en bokstav på. Du skal til bokstav f. på det skiltet. Der ligger høggeren... Skjønner du noe av dette? :D ;)

Ligger i wernersholmv.

AH Deleservice

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Italiano power

På paradis ligger det en høgger som bare har mitsubishi/hyundai deler. Sjekket selv der når jeg skulle bytte bærearm, men den passet ikke til min da bla pga luftdemperene.

Kan jo prøve der... Du kjører sjølinjen fra danmarksplass, svinger av motorveien og gjennom rundkjøringen og tar av der mot trolldhaugen, men du svinger ikke inn til selve haugen da... Holder deg på hovedveien. Hvis du er med? Så kjører du litt videre under en bro som går over veien. Du vinger da av rette etter den lille brorn for du skal over den. Når du har kjørt over broen fortsetter du nedover til høyre til du kommer ned til en svæær bygning, men rett ved innkjørselen til bygningen står det et skilt med diverse firma og en bokstav på. Du skal til bokstav f. på det skiltet. Der ligger høggeren... Skjønner du noe av dette? :D ;)

Ligger i wernersholmv.

AH Deleservice

Joa, kjønner jeg! Bor der i nær heten.. Takker :)

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider