Gå til innhold

Trenger råd til bil

Ranger emnet

ramtho

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å bytte til til sommern som kommer og trenger derfor litt veiledning på hva jeg burde velge. Skal ha en fet bil for ca. 60 - 80 000,-

Har sett litt på corrado en stund nå, men som jeg skjønner så er det mange her inne som har hatt dårlige erfaringer med denne bilen. Så er dette et litt dårlig valg? Har lyst på en bil som jeg kan bruke året rundt. Bilen jeg velger må være en bil det er enkelt å få tak i styling deler til og andre deler.

Har også da sett en del på Audi og BMW.

Japse er ikke helt min stil, men er jo selvfølgelig åpen for alle mulige forslag.

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

93' +/- Mazda 323 GTX!

Grei billig forsikring, ligger som et klegg på veien altså godt grep, greit med plass til 4 vokse og litt bagasje i tillegg til sub'er, går ann å modifisere litt her og der og få ut hk. Er en Mazda så du slipper store verkstedsregninger. Driftsikker. Fet utseende med littegrann styling og litt felger. Tror forresten den har turbo, lett modifiserbar mao.! Ser mer eller mindre sånn ut (kan bli veldig tøff!):

631018-bilde1-s4300017.jpg

Når skal du kjøpe bilen?

En her på forumet selger en lett trimmet (220hk) GTX ;)

Er fornuftig og morsom bil i et, ikke altfor mange biler med denne kombinasjonen :)

Men på den andre siden vil du ha en bil det er lett å få styling til, tror du må lete litt med denne bilen da, men ikke en umulig oppgave :)

EDIT: Link til knall bil til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett 323'en mange ganger, men bare ikke tenkt over den enda. Skal ikke kjøpe no bil før til sommern så jeg har godt tid, men jeg vil bare sondre terenget litt, høre hvilke biler andre synes er fete og kanskje da finne noe jeg forelsker meg i.

Digger forresten 323'n når den er rød, da er den knall! :D

Fader Kubikk

Du som er i blokka

For veien er din

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fete de bilene du slang inn 88modell. LIkte BMW'en og MR2'n best, men de andre er absolutt med de også. Skulle bare ønske at jeg hadde mulighet til å bytte bil nå og ikke til sommeren. Men det er jo greit å ha noe å glede seg til da. :D Også er det greit å finne en bil nå som du faller for og ikke trenger å bruke hele sommern på å leite etter bil:cool:

Var kul den mercedesen også FlyingVeeVee. En kar på nesodden her har en makan i svart, ganske kul og heavy lyd i.

Men bare forsett å legg inn biler, liker det jeg ser og sikler bare mer og mer :D

Fader Kubikk

Du som er i blokka

For veien er din

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med en ferdigstylet saab 9000? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=619053

Ikke den mest ekstreme stylinga som finnes med fete vinger og digre luftinntak, men det er en fordel spør du meg:) En annen fordel er motoren. Den kan du trimme til du ikke orker mer og vel så det, kun lommeboka og fantasien setter grensa her:) at den har 200 hk i utgangspunktet er jo heller ikke feil. Ellers har den masse elektrisk dilldall som seter, speil, vinduer, cruisecontrol, og acc:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heit bil, men blir ikke denne litt ekstrem å forsikre på en gutt på 20 som akkurat har tegnet sin egen forsikring?? Men jeg likte ikke helt fargen på dashen heller, men det kan jo fikses og jeg tviler ikke på at bilen kan røske litt nedentil ;)

Fader Kubikk

Du som er i blokka

For veien er din

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg liker den Audien der! Har sett mye på dem og de står ganske høyt oppe på lista mi når jeg skal ta det endelige valget til sommern. For dette er jo en bil det er enkelt å få tak i styling og tuning deler...

Fader Kubikk

Du som er i blokka

For veien er din

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

hva med en ferdigstylet saab 9000? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=619053

mvh oddi

Skjønner ikke at folk tror det er positivt at bilen har vært ambassadebil. Vet de ikke hvordan bilene blir behandlet der? De jeg kjenner som har jobbet på ambassader, har hvertfall rævkjørt bilene hardt! Så det er ikke nødvendigvis positivt.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider