Gå til innhold

forsikring

Ranger emnet

saab_alex

Anbefalte innlegg

er det noen som veit om hvor mye det koster å forsikre en saab 900 turbo. 1988 mod. er ikke sikker på hva slags forsikring det blir men tror det blir delkasko.

tar også imot tips på steder der de pleier å være rimeligere!!

mvh Alexander

kjøpte den i går!!!

214431-bilde4-saab2.bmp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har saab selv ;o) (ikke turbo da buhuuu)

Har forsikret den i gjensidige nor, fordi de var billigst... nå har hele familien vår forsikring i gjensidige, så jeg vet ikke om det kan ha noe å si på prisen, men du kan jo prøve å ringe de... kanskje prute litt også :o)

;)

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PaAra

Har saab selv ;o) (ikke turbo da buhuuu)

Har forsikret den i gjensidige nor, fordi de var billigst... nå har hele familien vår forsikring i gjensidige, så jeg vet ikke om det kan ha noe å si på prisen, men du kan jo prøve å ringe de... kanskje prute litt også :o)

;)

når du forsikret den i gjensidige nor, spurte du mye rundt hvem som hadde billigst, er ikke de litt mindre selskapene snillere på prisene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

er det noen som veit om hvor mye det koster å forsikre en saab 900 turbo. 1988 mod. er ikke sikker på hva slags forsikring det blir men tror det blir delkasko.

tar også imot tips på steder der de pleier å være rimeligere!!

mvh Alexander

kjøpte den i går!!!

Hey!! ENDELIG en til med Saab! er det Ereburni( er det sånn det skrives?) styling du har? eller har du kopien fra johansson motorsport? fet var den i alle fall:) Nuhvel, tilbake til saken; jeg betaler 5400 for min saab i vesta, da har jeg riktignok registrert den på min far, delkasko.. min nåværende 900 t16 Hadde en 900i tidligere, og den betalte jeg 6000 for i If, på mitt navn, kun ansvar.. Fortell mer om bilen din a! pris? km? trim? APC? trenger flere saab-folk på forumet, vi er i voldsomt mindretall, skulle tro VAG-folket hadde monopol her;)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

Hey!! ENDELIG en til med Saab! er det Ereburni( er det sånn det skrives?) styling du har? eller har du kopien fra johansson motorsport? fet var den i alle fall:) Nuhvel, tilbake til saken; jeg betaler 5400 for min saab i vesta, da har jeg riktignok registrert den på min far, delkasko.. min nåværende 900 t16 Hadde en 900i tidligere, og den betalte jeg 6000 for i If, på mitt navn, kun ansvar.. Fortell mer om bilen din a! pris? km? trim? APC? trenger flere saab-folk på forumet, vi er i voldsomt mindretall, skulle tro VAG-folket hadde monopol her;)

mvh oddi

vi har da fortsatt monopol ;)

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

mvh oddi

fin den saab'en din a, døds-strøken. brodern hadde først en saab 900 t, så solgte han den etter mye dritt med rust... så kjøpte han seg en 900 AERO:dude: :dude: :dude: :dude: :dude: :dude:

den var strøken den.. kan prøve å poste et bilde av en som var lik, men brodern's var MYE finere, hører med på historien at vi fikk lura muttern til å kjøpe seg en 9.3 AERO også, det var en sein 2001 modell.

det er airflowstyling på den, veit du hvor mye den, den er oppgradert av speedparts i Sverige. det ble byttet til en større trim60 turbo, 3" anlegg med "batteribøy (skal vist gi 10 hk ekstra)

er vist oppgradert apc boks også., men den går ikke helt reint så jeg tror jeg skal bytte den ut med ei blåkra (ikke spør meg hva det er, har ikke peil, brodern styrer dette:) ) må også skaffe meg en pop-off for turboen står bare og vibrerer noen ganger. (vanskelig å forklare)

veit du foresten om hvor jeg kan kjøpe noen tøffe ratt? er det noen spesielle størrelser som passer til saab?

p.s saab'en skal SENKES mye og anlegg for over 20 laken skal inn :D

post-1238-13804850753643_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

sånn nå har jeg fått tilatelse til å poste bildene av bilen hans...etter uhellet..:(

det som skjedde var at han kjørte inni tunellen (for fort) så sto køen bak en sving, fikk ikke bremset helt ned, traff den andre i ræva i ca 70 km

post-1238-13804850753766_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin hattehylle...

sorry at bildene blir så åndssvake men jeg veit ikke hvordan jeg skal gjøre det... og ingen gidder fanen meg ikke forklare det.:mad:

fin hattehylle eller, utskjært saab med pleksiglass under

214431-bilde3-saab.bmp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente han ikke så godt jeg men, han hadde vel ikke bilen et halvt år en gang, den lille tiden han hadde den fikk han heller ikke kjørt så mye pga reperasjoner, noe han sendte bort bilen til sverige for å få gjort.

Både han og faren hans driver med bilkross og begge kjører saab, så de har gode kontakter i sverige.

Så han nesten ikke kjøre i det heletatt, så jeg vet ikke om det fikk gjenomgå , men det ble sikkert gasset litt:)

Går vel rimelig greit den bilen der... hvet ikke hvor mange hester det sitter i den jeg men...?

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider