KalleDybvik Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 KRD Automotive Rustfri helkrommet effektpotte. Utrolig bra showfinish. 6" utløp og 2.5" inn, eller 6" ut og 3" inn. Ligner veldig på skyline eksosen. Har montert samme eksosen på en Mercedes c220. Monteringen var enkel og resultatet var overraskende bra. Skulle tro at en 6" tut ble i meste laget. Men når èn får potta under fangeren virker den ikke overdimensjonert. Potta gir en lav brummelyd på tomgang og skikkelig gromlyd ved gasspådrag. Ligger ubrukt i eske. Selges til nissepris 1090,- Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 hva er støynivået på denne da? overstiger det 100dB? er vell der grensa går for hva som er lovlig? Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 har du noen bilder av den når den er montert på bil ? er ute etter en sånn type enderør men er redd 6" blir alt for stort. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 eg har ein slik potte på min bil men i 4". grom lyd på tomgang og hissi ved pådrag. den som eg har følgte det med ein trut slik at lyd nivået blei lavare. den blir montert når bilen skal på eu-godkjenning. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 har du ei lista øve alt du selger eller?? skulle hatt eitt litt større filter enn det du har der:) men bakpotta hadde funka den:) db på den?? skal bygge meg eit heilt nytt anlegg på bmw`n har du eller kan skaffe til h1 og h7 lys?? xenon?? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 har du utvendige mål? lengde og diameter..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Utvendig diameter er 15 cm. Lengden er 50 cm på potta med 3" inn og 54 cm på den med 2.5" inn. DB nivået er umulig å svare på men den burde være innenfor det lovlige nivået. Men det varierer fra bil til bil. Hvor tykke rørene er fra manifoild og bak og hvor mye demperene før demper. Har du en f.eks en cossie med 3" rake rør fra turbo vil nok potta bråke mer enn den vil på en fiesta med 1" fra manifoild og bak. BigToy: Les mer om xenonlys her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=160411#post160411 Hvis det er e-36 deler du er ute etter har jeg stabstag i krom showfinish. Har ikke ordnet noen bilder av det enda. Gi meg et par dager hvis du er interessert i det. Ellers er det stort sett bare den størreslen jeg har av luftfilter. Men det rekker fint til 230 hk. Kjører det på 1.8t'en min nå. Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg