Gå til innhold

Godt nytt år! kjøre/feste?

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

GODT NYTT ÅR!!!!

hva har dere tenkt dere i kveld da? feste eller kjøre bil? hehe... tror det blir til at jeg kjører i kveld i hvertfall... kom akkurat igjen fra danskebåten DFDS (helvettes fyll to netter!)

FY FAEn å dårlig jeg er fremdeles! kom hjem for en time siden, hehe... nesten så jeg fikk lyst å hoppe i havet når jeg våknet i dagtidlig......

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes ha et topp nytt år så snakkes vi til neste år!!

Jeg skal ha en garasje fest i kveld så vist det er noen fra bergen her så der det bare til og komme.. der vil bli servering og masse av sitte plasser og sist men ikke minst der kommer til og stå masse feste biler der og og ja mulig et dekk eller to kommer til og ryke til i løpet av natten :)

Sist fest der nede tok vi en helt ny kawasaki zx10r og blåste vekk et bakdekk så lover at vi kommer til og gå inn i det nye året med gummi lukt i håret :)

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kim_andre

GODT NYTT ÅR!

Siden jeg ikke har bil lappen enda:( så det blir vel festing:) og selfølgelig rakketter:D

FAEN! viste det var noe jeg hadde glemt! RAKKETTER.... FAEN!!!

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp stenger kl3 hvertfall her jeg bor.. så du har 9 minutter på deg :D

Jeg skal både kjøre å drikke (ikke samtidig) kjøre først.. parkere doning så feste :D

Godt nyttår alle bilforumet nerds... ;)

Edit: oops.. så ikke at det var golf forum...

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt billetter til et utested så det blir vel ingen kjøring bortsett fra inn til damen og hente dressen.

Kjøring på nyttårs betyr som oftest store penger.. Kan kreve nesten hva en vil.. Satt og grublet litt på det i går når jeg måtte betale 10K i omreg og forsikringer :D

NB! Pm bundy

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bundyg60

yes ha et topp nytt år så snakkes vi til neste år!!

Jeg skal ha en garasje fest i kveld så vist det er noen fra bergen her så der det bare til og komme.. der vil bli servering og masse av sitte plasser og sist men ikke minst der kommer til og stå masse feste biler der og og ja mulig et dekk eller to kommer til og ryke til i løpet av natten :)

Sist fest der nede tok vi en helt ny kawasaki zx10r og blåste vekk et bakdekk så lover at vi kommer til og gå inn i det nye året med gummi lukt i håret :)

godt nytt år folkens.

kor i bergen holder festen til da?:rolleyes: :D

kansje eg kommer innover ein tur viss eg får noko til å kjøra meg inn:)

ps. kommer aldri til å kjøre på nyttårs afta igjen. sist gang eg gjorde det så var det som å kjøra med livet som insats med ny snø i veien og unger som sendte rakketter ut i veien og etter biler.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

godt nytt år folkens.

kor i bergen holder festen til da?:rolleyes: :D

kansje eg kommer innover ein tur viss eg får noko til å kjøra meg inn:)

ps. kommer aldri til å kjøre på nyttårs afta igjen. sist gang eg gjorde det så var det som å kjøra med livet som insats med ny snø i veien og unger som sendte rakketter ut i veien og etter biler.

Skålevik nede med båtforeningen bare til og følge lysene :)

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld blir det fest. Middag hos ei venninne,og deretter fest. Sitter her med en iskald Carlsberg,en time til taxien kommer og henter meg,så jeg må vel få på meg dressen og åpne enda ei øl snart..

Alle her på Golf-forumet og forumet generelt må ha et Kjempefint NYTT ÅR,med nye prosjekter og mye kjøring!

Takk for all hjelp,veiledning og ny viten i året som har gått!

HA ET GODT NYTTÅR!

mvh VWGolfIIHFS

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen ja ! :)

Vet ikke helt hva jeg skal foreta meg i år, er den eneste ungdommen som er hjemme i bygda, så jeg får vell ta scootern fatt å kjøre på den høyeste toppen jeg finner, fyre opp en rakett & ta meg en glasscola.. eller noe sånt :)

Always Coca Cola , tamti-tam ;)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider