golk killer Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 vi samles på askøybroen kl 1700 1.nyttårsdag og går i fakkeltog over broen. dette for å vise vår sympati med ofrene i asia. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 god tur! Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by bjirn god tur! hahahhahhaahahaaa bli hjemme og send penger i steden Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 jeg har ikke gitt et øre, og kommer ikke til å gjøre det heller. er heller irritert over alle idiotene som står på hvert et hjørne og prøver å fortelle meg at jeg skal gi vekk penger til flomofrene. Føler at det handler mer om at folk skal ha det bedre med seg selv enn at folk faktisk vil hjelpe... "Sånn, nå har jeg gikk 300 kr til de folkene der nede, nå er jeg et bedre menneske"... Jeg syns det er feil... Dessuten, hva med resten av verden? Er jo faktisk ikke bare der det dør folk... Seff, det var en tragedie, men hvorfor skal vi hjelpe de mer? Jo, fordi media blåser det opp... Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by bjirn jeg har ikke gitt et øre, og kommer ikke til å gjøre det heller. er heller irritert over alle idiotene som står på hvert et hjørne og prøver å fortelle meg at jeg skal gi vekk penger til flomofrene. Føler at det handler mer om at folk skal ha det bedre med seg selv enn at folk faktisk vil hjelpe... "Sånn, nå har jeg gikk 300 kr til de folkene der nede, nå er jeg et bedre menneske"... Jeg syns det er feil... Dessuten, hva med resten av verden? Er jo faktisk ikke bare der det dør folk... Seff, det var en tragedie, men hvorfor skal vi hjelpe de mer? Jo, fordi media blåser det opp... Må faktisk si meg enig........dette er en natur katastrofe....tenk mer på de som lever i konstant krig...ville heller gitt penger til dem. "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by bjirn god tur! lol :roll: - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Jeg personlig kan ikke fatte poenget med fakkeltog .. Først blir man kritisert fordi man bruker altfor mye penger på raketter istedenfor nødhjelp. Men pengene man bruker på fakkel da? og hva hjelper det folka som døde i Asia og vi flyr rundt i bergen by og vifter med en brennende pinne ? Ingenting. Bruk penga på nødhjelp istedenfor en fakkel. Og la meg bruke pengene mine på raketter ;) Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by Mats`ern Og la meg bruke pengene mine på raketter ;) Den gjennomsnittlige nordmann har jo såpass god råd til at han råd til begge deler.....500-600kr på raketter, 500-600kr til nødhjelp, fremfor å velge mellom dette. Greit nok, det er en katastrofe, og det trenges hjelp der nede, men livet må gå videre, vi kan ikke avblåse alle feiringer, pga en katastrofe, folk er døde, det er ikke så mye vi kan gjøre med det. Enig med deg ang. faklene også, heller sende de pengene folk bruker på fakler til nødhjelp, fremfor å kjøpe en brennende pinne, og traske rundt med den her på andre siden av jorden.. (..jeg er ikke en person uten sympati for døde/skadde folk, men jeg mener at vi kan ikke stoppe helt opp..) Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 En annen ting er jo det at folk bruker denne katastrofen bare som en unnskyldning for å ikke ha fyrverkeri.. om du f.eks. bruker 500kr på fyrverkeri, vet jeg virkelig ikke hvor mange som istedet legger 500kr i Røde Kors sine bøsser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Forbanna hyklere, begge sider!! Jeg har gitt litt, bare for å være litt medmennskelig, selv om jeg er arbeidsledig. Ingen som krever av deg at du betaler. Har du lyst, har du lov. Har du ikke lyst, gi beng i det. Vanskeligere er det ikke. Men det som gjør meg forbannet er idioter som gir F i hele katastrofen fordi det ikke pårørte dem og dem sine kjære. Helt forkastelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 hvis dere kjenner noen eller vet om noen som har mistet noen i katastrofen så vil jeg gjerne at dere ser dem i øynene og sier det dere sier her!! Makan til respektløshet har jeg ikke sett *ristepåhode* Denne tråden stenges da det kun vil bli krangling ut av dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg