Gå til innhold

Stage Drive practise 9.10.04 Gardermoen - 200SX-OGN

Ranger emnet

jan-erik

Anbefalte innlegg

Kan vel prøve å gi gass og svinge i den retningen man vil, samtidig som man er litt rå med venstrefoten på bremsepedalen, men funker vel best på biler uten ABS...

Funker i alle fall knall på 205 GTi dersom man har så stor fart og begynner å understyre, gi gass og brems med venstrefoten, så drar den seg ofte inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

meget bra film Jan Erik

Så ut som en artig dag..

også digg å se forskjellene på bilene...

f.eks mk III supran som vingla som en skute utpå der

og MK I og II mr2 som "ich villst nicht gesladden" hihi

men mr-s'en var både smidig og artig.

Morro saker!

Sånn rent filmteknisk kommentar:

Legg på tiden til hver bil i hjørnet mens bilen kjører slik at man kan pugge det litt mer

Også bare vise Top 10 eller.no på slutten så en har sjangs til å få med seg noe..

Også kunne filmen vært litt kortere, men for min del var det greit, skjønner at du vil ha med mest mulig av de folka som kjørte der så den er grei :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

meget bra film Jan Erik

Så ut som en artig dag..

også digg å se forskjellene på bilene...

f.eks mk III supran som vingla som en skute utpå der

og MK I og II mr2 som "ich villst nicht gesladden" hihi

men mr-s'en var både smidig og artig.

Morro saker!

Sånn rent filmteknisk kommentar:

Legg på tiden til hver bil i hjørnet mens bilen kjører slik at man kan pugge det litt mer

Også bare vise Top 10 eller.no på slutten så en har sjangs til å få med seg noe..

Også kunne filmen vært litt kortere, men for min del var det greit, skjønner at du vil ha med mest mulig av de folka som kjørte der så den er grei :)

Takk for det, det varmer når det kommer fra en som lager så mye bra filmer som du.

Filmen blir nok litt lang, men de som kjører vil jo ha mest mulig med av seg selv som du sier. Er også litt begrenset med råmateriele enn har til å få laget noe avanserte greier. Skulle nok ha filmen noe mer selv, men ikke lett når man også skal kjøre, og jeg liker å kjøre mye!!

Har akkuratk kjøpt meg et Sony 21CWSHRX bulllet kamera for å koble til mitt Sony PC350 kamera. Håper å få til litt kul filming fra bilen også da. Trenger imidlertid en slags festeordning for å få kameraet litt ut fra bilen. Kenneth Moen hadde det på Gatebil i september tror jeg. Vet du hvor jeg kan få tak i noe slik?

Og ja, MR-S er en morsom liten bil som kanskje ikke så mange har fått øyene opp for enda. Bilen er forøvrig til salgs grunnet behov for bakseter.

Jan-Erik Hansen

'95 Porsche 968 CS

'00 Toyota MR2 Roadster (Til salgs 199.000,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jan-erik

Har akkuratk kjøpt meg et Sony 21CWSHRX bulllet kamera for å koble til mitt Sony PC350 kamera. Håper å få til litt kul filming fra bilen også da. Trenger imidlertid en slags festeordning for å få kameraet litt ut fra bilen. Kenneth Moen hadde det på Gatebil i september tror jeg. Vet du hvor jeg kan få tak i noe slik?

Når du nevner det så.. Akkurat da datt mitt hjemmelagde magnetfeste av bilen og knuste og ødela mitt Sony 21CWSHRX bullet kamera.. Så jeg er muligens ikke rette til å spørre om dette?

:)

Men når det er sagt så kommer jeg med videokamerafestannordninger info snart på en webside :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider