Gå til innhold

Godt nyttår med ett rygge kræsj

Ranger emnet


mjepson

Anbefalte innlegg

ja klarte jo seff å lure inn ett lite kræsj på tampen av 2004

 

Rygga rett i en jevla toyota med SVÆR støtfanger foran. Så den fikk jo seff ikke en skramme. Verre med min bil.

 

Skal jeg bare ta det på forsikring eller? Vet ikke helt hva som er best...

 

rygging_003.jpg

 

rygging_002.jpg

 

rygging_004.jpg

 

Noen som har høyre 6n2 baklykt til overs?

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor lang tid du bruker på å tene opp igjen bonus , hvor mange år det tar for å komme opp på samme nivå du er på.

 

Rygga på enn bil jeg også , har enn halveis intrykkt bakskjerm , taksert til 4 - 6 tusen å fikse , tror eg bare casher det ut i stede for å ta det på forsikringa , da egenandelen min er på 6000 og jeg har 75% bonus.

96 mod, Polo 6N, Colour Concept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har erfaring med fiksing av sånt som dette? Det som er skadet er bakfanger, lykt og siden... lykt og bakfanger fikser jeg selv (skulle bytte bakfanger fra før pga eksoshull fra tidligere eier)

 

Er siden mulig å rette på for så sparkle/pusse fin? eller må hele siden byttes ut (om det er mulig da)...

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mjepson

hehe det regnestykket vil jeg gjerne se :)

 

jeg tenker 3000 egenandel, tap på 10% bonus (1000kr)... kan da ikke være verre enn det?

 

Skavise: Egenandel 3000 kr, miste 30% Bonus, (Er nemlig det du gjør hvis du ikke har 75% bonus)så kan du begynne å regne litt igjen. Tenker den skaden koster 5-8000 kr å utbedre, mens forsikringen vil koste deg 25 ++ å bruke, pga følgekostnadene som kommer på..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by mjepson

hehe det regnestykket vil jeg gjerne se :)

 

jeg tenker 3000 egenandel, tap på 10% bonus (1000kr)... kan da ikke være verre enn det?

 

Hmm, hvis du har forsikring hos Gjenstridige og ikke er 25, så trekker de 30%... Vet av erfaring:cool:

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår