erling Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Ikke verdens råeste kjøring da, men saftig lyd. m'm DLM-Ride.wmv 10,5 MB Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Vill ha NÅ!!! Dreimomentet i noe sån må være helt syykt :D :D :D :D :D :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Hadde gjort seg med et par turboer nedi der! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by famir Hadde gjort seg med et par turboer nedi der! :D Neeehhhh...... Trenger ikke det, men........ joda jeg skjønner. V8'r med 740 hk funker oxo veldig greit på norske veier. :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by Ratata Neeehhhh...... Trenger ikke det, men........ joda jeg skjønner. V8'r med 740 hk funker oxo veldig greit på norske veier. :D yummy yummy yummy :usa: :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Originally posted by Ratata Neeehhhh...... Trenger ikke det, men........ joda jeg skjønner. V8'r med 740 hk funker oxo veldig greit på norske veier. :D Den bilen har jeg sitte på i.. gikk greit det.. 13" breie felger og sleit med å få feste til litt uti 3 gir.. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Noen som vet hvor og hvem som har bygd den bilen? På bildet over mener jeg. Ligner fælt på en som gikk her i Bamble for en stund siden!! - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Originally posted by Mykle Noen som vet hvor og hvem som har bygd den bilen? På bildet over mener jeg. Ligner fælt på en som gikk her i Bamble for en stund siden!! - Chris Jupp, gikk i Bamble.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Originally posted by Mykle Noen som vet hvor og hvem som har bygd den bilen? På bildet over mener jeg. Ligner fælt på en som gikk her i Bamble for en stund siden!! - Chris Stemmer at den gikk i Bamble. Den ble bygd i Sverige, så importert til Norge. En i Lunde som hadde den og det var han som monterte inn den 522cid motoren på 740hk. Så kjøpte "Lefsa", i Bamble, den. En kompis av meg. Og nå er den solgt igjen.... og igjen. Finnes forøvrig en "bror" til denne bilen, i Sverige, med "bare" 502cid motor. Samme mannen som har bygd den oxo (bil nr 2) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Var ihvertfall sinnsykt fett når han dro på opp fra torvet i Langesund :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Originally posted by AJ82 Var ihvertfall sinnsykt fett når han dro på opp fra torvet i Langesund :D Hehe, rumler godt det der. Lurer på hva de 2 guttane som gikk inni Langesund-tunnelen sa når han klampa til på gassen i det han passerte de.... LOL Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by Ratata Hehe, rumler godt det der. Lurer på hva de 2 guttane som gikk inni Langesund-tunnelen sa når han klampa til på gassen i det han passerte de.... LOL Helt sikkert!! Den bilen var rå! Husker jeg kjørte bak han opp fra torvet. Han hadde full bil, 6 stykker tror jeg. Der la han to feite striper, og det så ikke veldig anstrengt ut heller. Var forresten vanvittig høy tomgang på den kjerra. Litt flisespikking, men det er sikkert Høgenhei-tunellen du mener. Holder han forresten på med noe nytt? Lefsa mener jeg... - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by Mykle Helt sikkert!! Den bilen var rå! Husker jeg kjørte bak han opp fra torvet. Han hadde full bil, 6 stykker tror jeg. Der la han to feite striper, og det så ikke veldig anstrengt ut heller. Var forresten vanvittig høy tomgang på den kjerra. Litt flisespikking, men det er sikkert Høgenhei-tunellen du mener. Holder han forresten på med noe nytt? Lefsa mener jeg... - Chris Hehe ja det er mange som har fått seg en overraskelse av den kjærra. Oxo MC-folk! Den var brutal! Aner ikke hvem tunnel, men det er en av de. Han har nettopp solgt det ene prosjektet sitt. Det kunne blitt fett!! Chevy utenom det vanlige... Vet ikke hva han har i tankeboxen sin nå om dagen. Han kjører rundt i ca '80 Corolla med veltebur nå. LOL Lefsa, tha' Toyota dödare! :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by Ratata Hehe ja det er mange som har fått seg en overraskelse av den kjærra. Oxo MC-folk! Den var brutal! Aner ikke hvem tunnel, men det er en av de. Han har nettopp solgt det ene prosjektet sitt. Det kunne blitt fett!! Chevy utenom det vanlige... Vet ikke hva han har i tankeboxen sin nå om dagen. Han kjører rundt i ca '80 Corolla med veltebur nå. LOL Lefsa, tha' Toyota dödare! :D Har han solgt den igjen?? :( :( Du har vel ikke noen bilder av den? Den var jo dødskul! Prøvesatt i den da jeg henta 350`n. Vrient å komme seg ut og inn, ja :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by Air 63 Har han solgt den igjen?? :( :( Du har vel ikke noen bilder av den? Den var jo dødskul! Prøvesatt i den da jeg henta 350`n. Vrient å komme seg ut og inn, ja :D :D NOPE, no pikturessss... Ja det kunne blitt en "nakkesleng"-bil LOL Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg