Gå til innhold

frontsett spm.

Ranger emnet

accord

Anbefalte innlegg

Sitat
Originally posted by Christiansk

Bygde du nye fester? Det er klin umulig å sette inn det på min hvertfall. Er 5,25" fester, og tilogmed de er for små (i dybden) til nyere 5,25"

Hm! jeg bare fresa ut større hull, la inn en "foring" så ellementett ikke skulle butte i vindus heisen.

Men jeg trur faktisk de tidligere Sierrane hadde tynnere dør trekk, enn de senere modella.

Men skulle gå likevel, men da er det bare å lage en liten fin "boks". Som du fester i dørtrekket, da slipper du å kjæreut i døra, og vill kunne få bedre lyd, siden du ikke vil få skrangling i døra.

T....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår