Christiansk Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Sitat Originally posted by tOFFY Jeg har montert 6,5" i Sierra 87mod. og 91mod. Ikke noe problem i det hele tatt., jeg mont, Boston pro 6,5. og Boston Rally 6,5. T.... Bygde du nye fester? Det er klin umulig å sette inn det på min hvertfall. Er 5,25" fester, og tilogmed de er for små (i dybden) til nyere 5,25" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Sitat Originally posted by Christiansk Bygde du nye fester? Det er klin umulig å sette inn det på min hvertfall. Er 5,25" fester, og tilogmed de er for små (i dybden) til nyere 5,25" Hm! jeg bare fresa ut større hull, la inn en "foring" så ellementett ikke skulle butte i vindus heisen. Men jeg trur faktisk de tidligere Sierrane hadde tynnere dør trekk, enn de senere modella. Men skulle gå likevel, men da er det bare å lage en liten fin "boks". Som du fester i dørtrekket, da slipper du å kjæreut i døra, og vill kunne få bedre lyd, siden du ikke vil få skrangling i døra. T.... Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 8" kick panel, sierra. :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Ved å lage en ny plate, f.eks. trekt med vinyl bygger elementet så pass mye ut at du slipper å skjære større hull i døra di. 1000 måter å gjøre dette på men legg hodet i "bløt" så kommer du nok på med noe. Søk etter kickpanel på http://www.cardomain.com. Mye å se der. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christiansk Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Sitat Originally posted by matador 8" kick panel, sierra. :) Ohoi. Det ser ut som det er akkurat samme som passer til min. Har du link til oppskrift på den der? Du som har laget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 ja, har laget den selv, men kanskje skal bygge noe annet til sommeren, skal si ifra hvis du fremmdeles er int. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
accord Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hadde en liten ulykke i går så pengene går vel til å fise bilen først og fremst... Så må nok utsette frontsettet litt... Siter Audi A6 2.4 Quattro 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg