HiiP Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Quote LilleGud "Det henger en bil på autovernet!" Jaha tengte vi og gikk ned til nedrerælings vei like etter fultstoppen ved rælings brua på vei mot lund/enebakk møtte dette synet oss... Sjaføren hadde bare merket et "lite" napp i ratte så satt han klistra. hehe Da hadde han sklidd 20 meter bortover autoværnet og bilen hang pent og pyntelig i forstillinga. tihi. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Kjører på samme veien flere ganger daglig og har allderig sett noe ignende før... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Tihi... Mannen som eide bilen ble litt skeptisk til at bildene kom til å havne på innternett... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Veien er nesten rett er en slakk høyre sving den veien denne karen kjørte... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Morro! Masse rare blikk på de som kjørte forbi... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 jah... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Dette var vel det siste bildet... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 dagen lille morsomhet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 HAHA Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xses Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Jaggu... Skjønte at det "nappa" litt i rattet hans... høhøhø Siter :drive2 '97 Fiat Punto 1,1 55s '96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V x'86 Peugot 309 1,6 x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05 x'96 Honda Civic 1,4is :dj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Ser du på første bildet så skjønner du hvorfor han havnet der.... Luringen kjører på sommerdekk. doh Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Synes jeg ser lameller i dekket jeg, altså piggfritt? Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Bildet er ikke detaljert nok til at jeg er 100% sikker på at det er sommerdekk, men jeg mener å kjenne igjen mønsteret fra et dekk jeg seff har glemt navnet på. ;) EDIT: Kan se ut som Dunlop SP 2000 eller SP 8000 ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Originally posted by Loppa Bildet er ikke detaljert nok til at jeg er 100% sikker på at det er sommerdekk, men jeg mener å kjenne igjen mønsteret fra et dekk jeg seff har glemt navnet på. ;) EDIT: Kan se ut som Dunlop SP 2000 eller SP 8000 ;) Hehe Dette må sjekkes :) Har stort bilde av det liggende. Han kjørte bilen hjem for egen maskin, selv om hjula ikke sto helt som de skulle... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 bra jobba... haha ;) håper det ikke ble sååå dyrt for han da.. :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg