Corsa Tuner Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Hva ligger en E46 320 sedan i pris ca? Må ha sport int, ac/klima.... Har nå kjørt en 316 som faktisk er stein god å kjøre, det er da en buisnes utgave. Må ha 6èr for att det skal være BMW:D Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Kompis selger en tøff en nå.. GROM BIL, strøkent som faen! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by Corsa Tuner Hva ligger en E46 320 sedan i pris ca? Må ha sport int, ac/klima.... Har nå kjørt en 316 som faktisk er stein god å kjøre, det er da en buisnes utgave. Sannsynligvis rundt 220.000,- + Når man kjøper bruktbil er det alltid vanskelig å finne den bilen som har akkurat den fargen og det utstyret man ønsker, men er enig i at du bør prøve å finne en med sportsseter. Hvis ikke kommer du sannsynligvis til å angre litt etterpå. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by Jonte Kompis selger en tøff en nå.. GROM BIL, strøkent som faen! Coupe passer meg dårlig. Er familiebil..... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by Kilronan Sannsynligvis rundt 220.000,- + Når man kjøper bruktbil er det alltid vanskelig å finne den bilen som har akkurat den fargen og det utstyret man ønsker, men er enig i at du bør prøve å finne en med sportsseter. Hvis ikke kommer du sannsynligvis til å angre litt etterpå. Eg e enig i prisestimatet, og nesten resten av posten og... er ikke enig i det med sportseter... jeg har selv kjøpt en uten, og har faktisk ikke angret på det... de originale setene er såpass gode å sitte i synes jeg.... Den coupeen det var linket til lenger oppe i posten, synes jeg ligger alt for høyt i pris... får være grenser for hvor mye man legger på i pris pga styling/felger osv... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg