boXer Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Måtte dele noen bilder av rommet mitt... Hva var nummeret til 'Anonyme Autofile' igjen? lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 uuuuh.. 10 min så ligger mitt her og ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by boXer Måtte dele noen bilder av rommet mitt... Hva var nummeret til 'Anonyme Autofile' igjen? lol Hummmmm mange stoler der, er noen til salgs???:cool: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 alt på bildet mitt er til salgs..!! Derfor jeg har tatt bilde også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 hah enda en stol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 hehe Fikk ikke til og legge ut bilde slik jeg git! kan da sette en bøttestol slik jeg og. ;-) Menh, 2000kr for vingen, 3800 for begge stola, 4000 for felga. Dette er ting som skal bort .. nå eller senre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by MrKadett hehe Fikk ikke til og legge ut bilde slik jeg git! kan da sette en bøttestol slik jeg og. ;-) Menh, 2000kr for vingen, 3800 for begge stola, 4000 for felga. Dette er ting som skal bort .. nå eller senre.. Fiksa det for deg jeg ;) menneh, ta salget i en egen tråd a :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 okai! ;) Senere.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by MrKadett hehe Fikk ikke til og legge ut bilde slik jeg git! kan da sette en bøttestol slik jeg og. ;-) Menh, 2000kr for vingen, 3800 for begge stola, 4000 for felga. Dette er ting som skal bort .. nå eller senre.. det er bra pris på de stola.. synd jeg ikke har penger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by Mr.X Hummmmm mange stoler der, er noen til salgs???:cool: Ikke foreløpig, skal se om Alfa'n kan rettes opp. Hvis ikke så blir jeg nok nødt å kvitte meg med div saker. I'll get back to you ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by MrKadett okai! ;) Senere.... :) sendte deg en pm om stolene... Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Har du dårlig rygg boXer? :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 hallo? har da 2 nye sparco stoler jeg og da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by Cozzie Har du dårlig rygg boXer? :) Neida :D men den er kanskje litt stiv hehe ___________ PS. Folkens, detta er Media Forumet, ikke Dele Børsen. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Boxer: Hvor mye ga du for Momo setene? Er de noe gode å sitte i da? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg