colt Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 hehe, jeg skal ha recaro stoler på rommet mitt :D + recaro bakseter som sofa :p hihi... + masse annet stæsj :) Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 hvorfor bruke samme penger på momo og sparco stoler på rommet... det er i bilen de skal.... man er jo mest i bilen, det er der man skal sitte godt... man sover hjemme og spiser på shell... faen ... fikk lyst på kabanos meny nå... huff.. æ e sult'n æ...yummy Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 hmm, kanskje jeg ikek har bil da :) Er bare 15 år enda... hehe Jordebil kjører jeg endel av... uti hobøl... arti det.. Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg