Gå til innhold

Test av RFs X152s og p1692s?

Ranger emnet

Janson

Anbefalte innlegg

Siden bilen har ankommet gården, har tankene begynt å vandre mot anlegg.

Jeg har sett på Rockford Fosgate X152s til å ha foran i bilen, siden jeg er under den oppfatning at disse høytalerne er rimelig bra.

Planen var å kjøpe slike, og heller da slenge inn et sett med p1692 bak i hattehylla når pengene strakk til

MEN, da jeg viste planene til fattern, som forresten er selvutnevnt ekspert i alle temaer, så var dette bare tull.

For det første burde jeg gå for et merke som var mer kjent, for da ville man få produkter med mer kvalitet! :eek:

For det andre, så sa han at 70Hz var ikke lavt nok for å få med bassen i X152 settet.

Her burde det vært nede i 40Hz...

Så dere ser problemet mitt.

O derfor lurte jeg på om det var noen tester av disse høytalersettene "out there" som kunne hjelpe min sak, mot en svært standhaftig far.

takker på forhånd for alle svar.

Hilsen Daniel

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, RF er jo et relativt kjent merke da.

Men jeg kjenner jo til at ferdre alltid "vet best". hehe.

er det ikke din bil? Dine penger? det 152x settet kan vel med riktig kasse spille dypere? Hva slags musikk hører du på?

Du kan jo snakke med Morel eller Mr. SQ ang noen andre anleggs alternativer da de driver med dette på heltid.

Lykke til

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ealoken

Du kan jo snakke med Morel eller Mr. SQ ang noen andre anleggs alternativer da de driver med dette på heltid.

Takker for tilliten.

Vel, jeg får vel snakke varmt om Morel jeg da.

Morel har produsert høyttalere i 30 år og regnes som en av verdens ledende innen nytenkning og bygge-kvalitet.

Alle elementer blir testet før de sendes ut til distributørene i de forskjellige landene slik at du som forbruker skal få et produkt uten feil eller mangler.

Hvis det er coponent sett som er ønskelig så er Pulse 5,25" og 6,5" component-sett.

Hvordan disse er opp mot RF vil jeg ikke gi meg ut på å dømme men som en fordel så bruker Morel KUN silke i sine diskanter!

Det skal mye til for å få en titan-diskant til å låte pent.

Fant en review på nettet om X162S og der ble det sagt at lyden kunne sammenliknes med PA-lyd. Dette "kan" skje når en bruker titandiskant.

Kunne fortalt deg mye om hvorfor du skal kjøpe Morel, men vent

å hør på hva MR.SQ sier om Morel og RF.

Pris for Morel Pulse 5,25" er kr.1890,-

Ta en titt på http://www.morel.co.il for mer informasjon.

Lykke til med valget og Godt Nytt År!

Lenke til kommentar
Del på andre sider