Schlasken Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 er viskose lsd`r bra å drifte med? har hørt litt forskjellige ting men når jeg så driftbible beynte jeg å lure. der han snakker om å overhale lsd`r sier han at hvis du har en utslitt diff(lamell) så vil den føles som en viskosediff. noen som har noe erfaring med dette? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Når en lamell diff blir sliten så låser den ikke så lett lenger, har lett for og bli litt lotto når den låser. Og den blir om trent like lett og drifte med som en med åpen sperre virkning. Skal du drifte så er det vel en 2 veis lamell sperre med ordentlig høy sperre virkning som er saken. Sveisa sperre er også fint og bruke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 jaja, jeg vet det. jeg lurte på viscosediff til drifting jeg. ikke lamell. jeg vet at lamelldiffer bli slitt... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Vel viskose diff'en er jo en hydraulisk mekanisme så den får jo ikke vert like bra som lamell diff til drifting. Rettfram så kan dem vel sperre bra, men ved sving så er dem nok ikke like sperre villige som lamell diff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg