Mambo Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 ikke vær så utolmodig nå Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 senkesettet mitt har også kommet... til HENRIK H???????? hva faen... :D thumpsup da er det bare og få putta på orange r-sportdempere og b+g senkinga så blir 242n fornøyd:dude: og etterhvert stikke opp på biltilsynet på mysen og godkjenne settet beer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 poffs, har ikke en b230fk til meg? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 jo men den får du ikke billig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Poffs senkesettet mitt har også kommet... til HENRIK H???????? hva faen... :D thumpsup Hva faen!!!! hehehe :D Se å få den særp gjengen stappa i en bil og kom innover. meg, svetto, søppelnissen,bruo og sundin er klare for jugemøte snart!! :cool: Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 litt oftopic nå men! hvordan motor skal jeg kjøpe meg poffs, vil ikke betale like mye bensinpenger som jg gjøre med min b23a :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 start en ny tråd du ang motor osv javisst henrik,var innom henning istad og henta meg litt pizzoil til getragen og bakakselen.da nevnte jeg at gjengen ville samles for og preke litt volvo i ...kirka??? drøyer vel ikke så lenge...beer puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 poffs og henrik, to venner med samme smak for biler eller? :p får jeg si hvem sin som er kuuuuulest? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 De er bestevenner under dyna også...:eek: Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 husk folkens: Dere får nok litt sjokk etter montering, når dere ser den ikke ble så lav som dere forventet! Det tar litt tid før den setter seg.. kanskje 1 måned.. Ta gjerne bilder av de senkede kjerrene, så kan vi sammenligne alle mann. ps. har alle tenkt å ta hjulstilling fremme? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Brukte vater og litt feeling til å justere først. Så deretter så hadde jeg bilen på verksted for hjulstillingskontroll. God butikk det. Koster å kjøpe dekk støtt og stadig også. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Euro-1 De er bestevenner under dyna også...:eek: Det har vi ikke sett!! assman Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 hehe, hadde ikke tenkt på det jeg :S ! men jeg må uansett ha en forstillingskontroll! fordi nye vinterdekka er slitt på ytterkant :mad: og ikke på innerkant.... så må ordner der, dessuten trenger jeg nye dekk til orginalfelga som jeg kan ha på sommeren. derfor trur jeg faktisk det blir like billig å kjøpe dekk+felg på kampanjepris eller brukt som det ville blitt å kjøpt 4 x nye dekk m/skift. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Nå som senkesettet er i boks så lurer jeg på hva annet jeg bør skifte når jeg først er igang... Tror demperne mine er litt dårlige (Gynger jo opp og ned i en halvtime etter å ha presset ett hjørne ned), samt at det er noe som er slarkete i forstillinga tror jeg. (Hører lyder når man kjører i dumper) Hva slags dempere burde jeg kjøpe? (Hadde vært fint med noen som ikke kosta halve kongeriket :) Hva kan det slarkete være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 slarket er nok mer eller mindre oppbrukte foringer.. du kan jo kjøpe deg gule koni, de er jo forholdsvis rimelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg