Poffs Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 pedersens racing selges b+g til 1500kr=nissepris mens eiker selger de for 4995kr?for no griseri... men de har vel skjønt at ingen kjøper til den prisen så derfor var de vel litt desperate med og få solgt litt fjører. 998 er kjempe pris tror det sto på sida deres at disse fjørene kunne ikke bestilles over nett men må ringes inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 FJÆ-98-1-002 Senkesett Volvo 240/264 lim. 40mm Årsmodell: 75-93 TUV-papir nr: 1598 1 998,00 kosta dem før på eiker Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 helt riktig mambo, trur faktisk poffs begynner å dra på åra jeg ;) . hehe.... bestiller meg et slikt sett i morgen jeg, har gjort en god jobb med researchen så :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 http://www.eiker.com/admin/common/getImg.asp?FileID=1312 jaggu så jeg feil,så ut som et 4 tall først der:D da skjønner dere meg hvorfor det var så dyrt:rolleyes: gammel fru blom...er jo halveis til 50 da:D er jo gammelt nok det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 hehe, halveis 50 ;) , har akkurat rundet grensen for å få lappen jeg ;) første bilen min detta, :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 hvordan ser bilen din ut da? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 helt orginal foreløpig, gått i familietradisjon siden den var ny ;) nå er det min tur å ha den, skal senke den nå + dra å se på felger i kveld som jeg muligens skal kjøpe! Phoenix 100+ med polert kant.... med vet ikke helt hvordan jeg skal sjekke om de er skeiv? skal først og fremst se på hvordan dekkene er, og om de er kantkjørt etc.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 skal du se om de er skeive må du ha noe du kan spinne felgen rundt på, og holde noe som står stille, feks 2mm unna kanten, subber den eller flytter seg lenger unna så er felgene skeive Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 får no se! blir kanskje vanskelig å sjekke det sia æ ikke har utstyr :\ men men, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 rai rai.. du får se da veitdu.. du kan spørre om du kan få tilbake pengene hvis de er skeive, så kan du stikke å avbalansere dem et sted Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 det kan jeg jo også gjøre ja! men da må jeg få han til å skrive under på papirer osv :p , hmm..... må se ann dekka også vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by x8|volvo det kan jeg jo også gjøre ja! men da må jeg få han til å skrive under på papirer osv :p , hmm..... må se ann dekka også vettu lån med deg felgene til noensom driver med avbalansering.. ps. dekk kan gjøre helvette for avbalansering, men de vil vel klare å se om det er kast i felgen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 skal nokk prøve ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 men tilbake til topic! Hørte på "po(o)fs" jeg , senkesett kjøpt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hehe... ble det jaggu meg senkesett på volvo`n min å... Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg