chiller Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Det blei senkesett til min 240 også... En liten nyttårspresang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hehe, gleder meg til det kommer i posten jeg ;) :rolleyes: .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 balja mi holder på dø av høydeskrekk så je slo je å;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 håper bare at 40 mm blir lavt nokk jeg :o :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Skal kjøpe jeg også. Men det står at de ikke har flere på lager, skaffer de noen nå da til 998kr selv om de ikke har det på lager? Hvor mye kommer frakta på hvist man kjøper 2sett? sender de som post oppgrav? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Per-Henrik Skal kjøpe jeg også. Men det står at de ikke har flere på lager, skaffer de noen nå da til 998kr selv om de ikke har det på lager? Hvor mye kommer frakta på hvist man kjøper 2sett? sender de som post oppgrav? må betale med kort.. de sender ikke i oppkrav skal bare få bilen godkjent med dette senke settet jeg, så er det fram med vinkelsipers, for jeg er helt sikker på at man må cøtte runder for at det skal bli no slepping av bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Bare med kort?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 kort eller forskuddsbetaling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Eller forhåndsbetaling Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Gromit Eller forhåndsbetaling you loose ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 men du MÅ ringe å bestille til januarpris, de får fler inn da jeg snakka med de!!! så RIng å pling...ellerno sånnt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 sorry gutter :P er nok ikke fler igjen ;) henta det siste igår. mulig de skaffer hvis dere maser Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Mambo sorry gutter :P er nok ikke fler igjen ;) henta det siste igår. mulig de skaffer hvis dere maser hoho, bra at mitt sett ligger og venter på posten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hehe... mitt ble sendt på tirsdagen... Gleder meg noe helt sykt... lei av å kjøre båt! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 han tosken sa det var noe rart navn fjører når jeg sa jeg skulle ha sånne senkefjører som de hadde på tilbud.. så når jeg kommer å henter så lyser det "B+G" og litt mindre "Lesfjôrs" over hele pakka :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg