Gå til innhold

Bra senkesett?

Ranger emnet


x8|volvo

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jauda.. har fått mitt :D men det ligge på posten å venta å eg får ikkje henta det før på mandag! (ingen fare.. bilen min er så stygg etter div bulking og no har eg fått inntrykt bakskjermen og så den går til vrak..)

 

prøva å finne en 90-93mod sedan, må vere heilt og fint rustfritt karosseri. eg skite i om motor/girkasse har gått til helvette. Må jo skifte uansett.. Gjerne med masse el. utstyr (vindu og takluke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by locked

prøva å finne en 90-93mod sedan, må vere heilt og fint rustfritt karosseri. eg skite i om motor/girkasse har gått til helvette. Må jo skifte uansett.. Gjerne med masse el. utstyr (vindu og takluke)

 

prøv å finn deg en en 92 SE.

 

de har alt som trengs ;) tro meg... ALT :)

 

også er jo nyere enn 88-89 galvanisert hvis jeg ikke husker feil :)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by x8|volvo

poffs, svar på siste PM og send FLERE bilder av den heeeerlige 240'en din!

men tilbake til topic, håper jeg får mitt i morgen da ca ;)

jeg orker rett og slett ikke sende store bilder på e posten,tar så jævlig lang tid.har så ræva linje som bryter når den føler for det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, skal vere en 90-93modell, er det 93 kan det til nød vere stv.

 

Eventuelt en veeeldig strøken 86-> modell med mye utstyr. Har jo en 97 940 LT motor som jeg har betalt mange penger for osm jeg sjak bruke igjen.. sånn at motor/gir kan gjerne vere dårlig.. (obs skriveleif o/oo i blodet :d )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår