x8|volvo Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hø? forsto ikke den der helt mambo...! at han tok feil å sendte deg lesfjörs istede? w00t? nei, blir forvirra :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by x8|volvo hø? forsto ikke den der helt mambo...! at han tok feil å sendte deg lesfjörs istede? w00t? nei, blir forvirra :s neida henta senkesettet mitt på posten igår.. sto lesjefis og b+g på pakka mi og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 hehe....har ikke fått mitt enda :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 jeg lærte noe nytt... det er et Lesfjõrs sett mente jeg.. karen sa det var noe annet :P han loka :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 er lesförs noe bedre da? :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 lesjøfors har kjøpt opp ganske mange senkesett firmaer,bynner og bli store di nå!! men fortsatt b+g fjører og godkjenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 jauda.. har fått mitt :D men det ligge på posten å venta å eg får ikkje henta det før på mandag! (ingen fare.. bilen min er så stygg etter div bulking og no har eg fått inntrykt bakskjermen og så den går til vrak..) prøva å finne en 90-93mod sedan, må vere heilt og fint rustfritt karosseri. eg skite i om motor/girkasse har gått til helvette. Må jo skifte uansett.. Gjerne med masse el. utstyr (vindu og takluke) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 poffs, svar på siste PM og send FLERE bilder av den heeeerlige 240'en din! men tilbake til topic, håper jeg får mitt i morgen da ca ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by locked prøva å finne en 90-93mod sedan, må vere heilt og fint rustfritt karosseri. eg skite i om motor/girkasse har gått til helvette. Må jo skifte uansett.. Gjerne med masse el. utstyr (vindu og takluke) prøv å finn deg en en 92 SE. de har alt som trengs ;) tro meg... ALT :) også er jo nyere enn 88-89 galvanisert hvis jeg ikke husker feil :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 jeg vil også ha en 92' og en gammal 242 :D min er jo 83 , så den begynner å dra på åra, men tror absolut den er å satse på, hva koster el heiser ? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 det kommer heelt annpå hvor stor verktøy kasse du har med deg på høggern :P:P haha Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 hehe, har allerede noe jeg skulle gjort Bytta panser(til "halvsnutepanser" pga av en liten flekkskade, bagasjelokk og bakre siderskjerm og kanskje fremste forskjerm ;) har litt lyst til d, :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by x8|volvo poffs, svar på siste PM og send FLERE bilder av den heeeerlige 240'en din! men tilbake til topic, håper jeg får mitt i morgen da ca ;) jeg orker rett og slett ikke sende store bilder på e posten,tar så jævlig lang tid.har så ræva linje som bryter når den føler for det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Vel, skal vere en 90-93modell, er det 93 kan det til nød vere stv. Eventuelt en veeeldig strøken 86-> modell med mye utstyr. Har jo en 97 940 LT motor som jeg har betalt mange penger for osm jeg sjak bruke igjen.. sånn at motor/gir kan gjerne vere dårlig.. (obs skriveleif o/oo i blodet :d ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 enda ikke kommet.......... :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg