Mambo Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 skal ha gule koni regner jeg med, sammen med senkefjørene. tar vel en 4-hjuls kontroll på bilen etter at jeg er ferdig.. koster jo ingenting så :):D Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 sist jeg hadde 240 hadde jeg åkrene fjærer samt volvos orange dempere.fjærene foran var 21cm lange(uten spenn) og demperne måtte kortes ca 11cm for å få forspenn på fjæra.. Skal det være lavt(noe som er en selvfølge)så koster det fort noen kroner:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 fan, har også hørt litt rare lyder fra demperne enda jeg ikke har kjørt hardt i det heeele tatt :rolleyes: ! jaja, maxis , volvos store stolthet, alle veit hvem du er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 hehe.. fikk fkørene mine i dag.. men faen tüv papiret lå jo inneklemt mellom fjørene og var jo i mangen biter.. håper dem vil sende meg et nytt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 min bestilling er dotte vekk. de finner meg ikke i systemet da jeg ringte og etterlyste de :( , ååå, så typisk altså! er d fordi vi kommer fra tromsø :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by x8|volvo min bestilling er dotte vekk. de finner meg ikke i systemet da jeg ringte og etterlyste de :( , ååå, så typisk altså! er d fordi vi kommer fra tromsø :rolleyes: Dem har vel sendt det nå da? Eller sørger for å skaffe deg et sett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 de hadde tatt feil av navnet mitt, sikkert bare fordi vi er nordlendinger! :p jaja.... 4 uker venting + fraktiden, *jippi!*:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Mitt senkesett ble registrert 2 ganger og derfor ikke sendt... De skal sende et sett om 2 uker sa dem!!! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 jeg ringte, ba dem holde av, og dro å henta dem dagen etter :P mye lettere ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by chiller Nå som senkesettet er i boks så lurer jeg på hva annet jeg bør skifte når jeg først er igang... Tror demperne mine er litt dårlige (Gynger jo opp og ned i en halvtime etter å ha presset ett hjørne ned), samt at det er noe som er slarkete i forstillinga tror jeg. (Hører lyder når man kjører i dumper) Hva slags dempere burde jeg kjøpe? (Hadde vært fint med noen som ikke kosta halve kongeriket :) Hva kan det slarkete være? Noe av det grymmeste er jo bilstein Club Sport.. disse demperne er en del kortere enn org. slik at bilen blir senka mer.. men de koster shorta da, 1900,- pr. stk. foran:eek: ellers kan man jo ta og kjøpe seg helt kurante gas-dempere på mekonomen og korte dem inn, som har blitt nevnt tidligere her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 hvordan korter dere demperne? sveising ute å går? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 dreier dem ned Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 volvo r-sport/decarbon samt bilstein dempere kortes ved at nedre/indre stang kappes og gjenges opp på nytt..samt at gummiputa i bunn kappes for å øke slaglengde/fjæringsvei. Et bra tips bak (for de som senker men enn 45 mm er å kjøpe gromme framdempere til saab 900...disse ser helt like ut som 240ns bakdempere,men de er ca 10cm kortere..bare å presse inn stålforingene ifra en 240 demper og montere på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 maxis.. du som har prøvd litt diverse.. hvem dempere anbefaler du i kombinasjon med disse fjørene egentlig? tenkte jeg skulle handle gule koni. noen andre forslag? bilen skal bli lavestmulig og mest mulig sportslig og stiv Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Mambo maxis.. du som har prøvd litt diverse.. hvem dempere anbefaler du i kombinasjon med disse fjørene egentlig? tenkte jeg skulle handle gule koni. noen andre forslag? bilen skal bli lavestmulig og mest mulig sportslig og stiv åkrene fjærer mener du? jeg har brukt korta volvos orange dempere..funker fint..blir meget stiv mener jeg.med gule blir det nok ennda "værre" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg