Mambo Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 nei de fjørene som er i posten her.. lesfjörs B+G fjører.. + gule koni = sant? hehe.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 jeg har den kobinasjonen, gule koni sport + lesjöfors 45mm.. funker fett. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by maxis volvo r-sport/decarbon samt bilstein dempere kortes ved at nedre/indre stang kappes og gjenges opp på nytt..samt at gummiputa i bunn kappes for å øke slaglengde/fjæringsvei. Et bra tips bak (for de som senker men enn 45 mm er å kjøpe gromme framdempere til saab 900...disse ser helt like ut som 240ns bakdempere,men de er ca 10cm kortere..bare å presse inn stålforingene ifra en 240 demper og montere på.. kan man ikke lage nye hull til demperene bak, i de bærebroene elle rhva de heter? der som demperen er skrudd fast altså.. du har jo litt å gå på der. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 hvor kan jeg få tak i disse orange volvo demperen? ... mekonomeN? :p jaja, må de kortes alle disse demperen ;) Maxis, anbefal noe :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by x8|volvo hvor kan jeg få tak i disse orange volvo demperen? ... mekonomeN? :p jaja, må de kortes alle disse demperen ;) Maxis, anbefal noe :D:D han mener nok orange r-sport dempere!og dem får man ikke kjøpt lenger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 hehe, nei, klar over d :S men da må det vell bli gule koni på meg også da ;) komplett sett koster vell en 6k , men det er ikke endelig pris :p , hmm..... poffs, har ikke noen dempere liggende til meg ? :P kanskje dumt å kjøpe brukte dempere da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 http://www.pedersens-racing.no har bra pris på både bilstein og senkesett men brukte r-sport dempere er ikke dumt og kjøpe det,blir nesten alldri slitt!!! gromme saker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 ok, kanske jeg skal prøve å finne meg et par slike r-sport dempere ;) hehe, hvordan kan jeg eventuelt "teste" de om de er slitt? regner meg jeg ikke greier å presse de ned så :D:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 ENDELIG fikk jeg det:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 måtte gjøre slik at det ble akkurat 100 poster ;) sorry! :p hehe, da var det montering av senkesett, eller kanskje jeg burde vente til i sommer?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg